Η Accor επενδύει στους Millenials ταξιδιώτες

Η Accor επενδύει στους Millenials ταξιδιώτες και γι αυτό πραγματοποιεί διεύρυνση του brand των ξενοδοχείων της Jo & Joe.

Το brand, Jo & Joe απευθύνεται στους ταξιδιώτες της νέας γενιάς Millenials σε κοινό δηλαδή ηλικίας 18-35 ετών ανεξαρτήτως οικογενειακής κατάστασης, προσφέροντας 3 κατηγορίες δωματίων που σε αντίθεση με τα brand χοστελ, αυτά διαθέτουν εστιατόριο και κοινόχρηστη κουζίνα. Τα είδη των δωματίων είναι τα:

  • Yours για 2 έως 5 άτομα,
  • Out of the Ordinary για έως 10 άτομα και
  • Together για 7 έως 12 επισκέπτες.

Έτσι έχοντας σαν στόχο την νέα γενιά ταξιδιωτών η  Accor μετά το άνοιγμα του Jo & Joe Hossegor βόρεια του γαλλικού θερέτρου Biarritz την Άνοιξη του 2919, αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του το Jo & Joe Paris Gentilly ενώ για το 2020 προγραμματίζονται τα εγκαίνια του Jo & Joe Buzenval Open House με 160 κλίνες.

Επίσης μέχρι το 2020 αναμένεται επίσης να λειτουργήσει το πρώτο Open House στο Ριο ντε Τζανέιρο ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η Accor κατασκευάζει 6 κτίρια στο αρχιτεκτονικό συγκρότημα Largo do Boticario και εκεί θα λειτουργούν συνολικά 350 κλίνες σε 70 δωμάτια και διαμερίσματα, καθώς και εστιατόρια και πισίνες. Σημειώνεται ότι ξενοδοχεία αναμένεται να ανοίξουν στη Βουδαπέστη, τη Κρακοβία, το Λονδίνο και τη Γερμανία.

Οι Millenials είναι το μέλλον των ταξιδίων
Οι Millenials ή αλλιώς οι Generation Z ταξιδιώτες προοδευτικά θα γίνουν η μεγαλύτερη γενιά καταναλωτών μέχρι το 2020. Φέρνουν το δικό τους άρωμα στην αγορά ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας. Για παράδειγμα, τείνουν στον ίδιο βαθμό με την generation Y να κάνουν διαδικτυακές κρατήσεις. Ωστόσο χρησιμοποιούν λιγότερο ΟΤΑ. Οι Gen Z είναι επίσης πιο κοινωνικοί από τους Millennials και τείνουν να επιδιώκουν μεγαλύτερη σύνδεση με τους ντόπιους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας