Σαντορίνη

To Σαββατοκύριακο που πέρασε ο πρωθυπουργός Κυριακός Μητσοτάκης και ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης ανακοίνωσαν από την Σαντορίνη την έναρξη της τουριστικής σεζόν σε μια προσπάθεια να δώσουν ώθηση κυρίως στον εισερχόμενο τουρισμό που φέτος αναμένεται να είναι σε πολύ μικρότερα ποσοστά, λόγω της πανδημίας. Παράλληλα παρουσιάστηκαν και πρωτοβουλίες που έχουν παρθεί για την ενίσχυση και την βελτίωση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Στην ομιλία του ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε ιδιαίτερα:

  • Στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους» προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ, που έχει στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού. 
  • Στην εναλλακτική τουριστική καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» η οποία υλοποιείται μέσω της σύμπραξης του Υπουργείου Τουρισμού με το Δήμο Σαντορίνης, αλλά και με ιδιωτικούς φορείς όπως η Lidl Hellas και το Ίδρυμα Λασκαρίδη. 
  • Και τέλος στην ψηφιακή εφαρμογή VisitGreece, στην οποίαν έγινε μεγάλη προσπάθεια για να αποτελέσει τον απόλυτο οδηγό για τους επισκέπτες. 

Στην ομιλία του ο πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης τόνισε μεταξύ άλλων: «Σήμερα, με αφετηρία την Σαντορίνη θέλουμε να ξεδιπλώσουμε μια πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια. Που είναι ταυτόχρονα παγκόσμιο μήνυμα  βιώσιμης ανάπτυξης για το ίδιο το νησί, τις Κυκλάδες, την Ελλάδα, τον Κόσμο. Για το πώς μπορούμε να ζούμε με τη σύγχρονη τεχνολογία, μέσα στο φυσικό περιβάλλον. Πάντα με μέτρο. Να απολαμβάνουμε τα προϊόντα του παρόντος, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την επάρκειά τους για το μέλλον».

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε από την Σαντορίνη: «Ο τουρισμός και ιδιαίτερα η επανεκκίνησή του αποτελεί για όλους μας εθνική υπόθεση. Είμαστε εδώ για να προσφέρουμε την τεχνογνωσία μας, αλλά και όλα τα μέσα που διαθέτουμε, έτσι ώστε μέσα από συνεργασίες και συμπράξεις να δημιουργήσουμε όλες τις προϋποθέσεις τόσο για επιτυχή επανεκκίνηση, όσο και για να δημιουργηθεί στο μέλλον ένα ανταγωνιστικό και βιώσιμο τουριστικό προϊόν για τη χώρα μας. Η συμβολή στη δημιουργία του application Visit Greece μας δίνει τη δυνατότητα να συστήσουμε στο παγκόσμιο κοινό την Ελλάδα, μέσα από την πλατφόρμα της Mastercard, Priceless Cities, δίνοντάς τους την ευκαιρία να την γνωρίσουν μέσα από μοναδικές εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας».

Τέλος ο Γενικός Διευθυντής Retail Banking της Τράπεζας Eurobank ΑΕ, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, ανέφερε: «H Eurobank, ως η Τράπεζα του ελληνικού Τουρισμού, στηρίζει δυναμικά και σφαιρικά έναν από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό, για να ανταποκριθεί στις πρωτοφανείς προκλήσεις της φετινής χρονιάς αλλά και να θέσει τις βάσεις για μια δυναμική ανάκαμψη από το 2021. Στο πλαίσιο αυτό στηρίζουμε επίσης, ως αποκλειστικοί χορηγοί μαζί με τη Mastercard, τη νέα πρωτοβουλία του ΕΟΤ για την καλύτερη προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσω μιας νέας εφαρμογής για κινητά στο Visit Greece. Θα είμαστε με κάθε τρόπο δίπλα στον ελληνικό τουρισμό, με κορυφαία επιχειρησιακή μας προτεραιότητα τη στήριξη της υγιούς, ελληνικής επιχειρηματικότητας».

Υγειονομικά πρωτόκολλα για hostels και ιαματικά λουτρά

Επιπλέον να σημειωθεί πως αναρτήθηκε  στην αρχική σελίδα του υπουργείου σύνδεσμος,  στην εφαρμογή https://www.healthfirsttourism.gr/, που παραπέμπει στην ανακοίνωση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για Ξενώνες Φιλοξενίας Νέων και Μονάδες Ιαματικής Θεραπείας.

Σύμφωνα με τα πρωτόκολλα, η δυναμικότητα των ξενώνων, αλλά και η παρουσία στις εγκαταστάσεις θερμαλισμού, περιορίζεται στο 50% , ενώ για τους ξενώνες, μεταξύ άλλων, θα τηρείται υποχρεωτικά απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρου μεταξύ των κλινών.

Παράλληλα, προβλέπονται οι κανόνες ασφαλούς λειτουργίας και η χρήση όλων των μέτρων προστασίας. και αποφυγής της μετάδοσης του Covid – 19.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας