Εστιατόρια: Τα standards της επιτυχίας στις νηστίσιμες επιλογές

Μπορεί οι νηστίσιμες συνταγές της χώρας μας και οι παραλλαγές τους να είναι αμέτρητες και να έχουν την τιμητική τους τη Σαρακοστή, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να πειραματιστείτε και με πιο ασυνήθιστα για την κουζίνα μας υλικά και με το πάντρεμά τους με εκείνα που ανήκουν στις νηστίσιμες κατηγορίες που αναλύσαμε προηγουμένως. Έτσι θα εμπλουτίσετε το μενού σας γευστικά και ειδικά για την περίοδο της νηστείας. Λαχανικά, όσπρια και θαλασσινά παίρνουν ρόλους πρωταγωνιστικούς στα πιάτα αυτής της περιόδου, ενώ και τα ειδικά standard menu με νηστίσιμες επιλογές μπορούν να βοηθήσουν ένα εστιατόριο να δημιουργήσει και να διαχειριστεί τις επιλογές της Σαρακοστής με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πέρα από την ποικιλία των γεύσεων σε συνδυασμό με την ωραία τους παρουσίαση, ο προγραμματισμός της κουζίνας συμβάλλει στην αποφυγή τυχόν καθυστερήσεων και κυρίως στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του κοστολογίου των υλικών, ανάλογα με τις κρατήσεις. Ας δούμε λοιπόν ορισμένα νηστίσιμα και παράλληλα νόστιμα tips που θα σας βοηθήσουν όχι απλώς να διατηρήσετε τις πωλήσεις σας και να μη χάσετε τους πελάτες που επιλέγουν το δρόμο της νηστείας, αλλά και να μπείτε στον χάρτη πολλών ακόμα που περπατούν διατροφικά στον ίδιο δρόμο, δημιουργώντας τους μία ακόμα «πεποίθηση»: να παίρνουν και τον δρόμο που οδηγεί στο εστιατόριο σας, ακόμα πιο συχνά.

Εν αρχή ην ο «λόγος»

Ξεκινήστε δίνοντας ένα λόγο να χαρούν οι πελάτες σας το τραπέζι τους εξ αρχής, με επιλογές από φρεσκοκομμένες σαλάτες με πλούσια νηστίσιμα αλλά και πολύχρωμα υλικά, για παράδειγμα ντομάτες, αγγουράκια, καρότα, ραπανάκια, λάχανο, ξυδάτες ελιές, πικάντικα τουρσιά, ταραμοσαλάτα, πατατοσαλάτα. Πειραματιστείτε ακόμα και με την προσθήκη των εποχικών φρούτων που ενδεχομένως να ταιριάζουν, αλλά μην ξεχνάτε και την προσθήκη ξηρών καρπών ή αποξηραμένων φρούτων. Μπορείτε και να «ανταλλάξετε» μη νηστίσιμα υλικά με ενδιαφέρουσες επιλογές που δεν σπάνε τους κανόνες της νηστείας στις ήδη διαθέσιμες επιλογές σας.

Αύρα θαλασσινή

Ό,τι μυρίζει θάλασσα μπορεί να διανθίσει όμορφα το μενού σας, προσφέροντας ενδιαφέρουσες επιλογές. Γαρίδες, καλαμάρι, χταποδάκι, μύδια, κυδώνια… δημιουργήστε «θαλασσινές» πιατέλες ως ένα από τα κύρια οχήματα που θα ταξιδέψουν τους πελάτες σας στον δρόμο της νηστείας. Και μην ξεχνάτε ότι στα παιδάκια μπορείτε να σερβίρετε χταποδάκι με κοφτό μακαρονάκι ή γιουβετσάκι με γαρίδες.

Λαδερά από το χωριό (ή το νησί)

Ολοκληρώστε τα κυρίως πιάτα με ποικιλία λαδερών, όπως γίγαντες στον φούρνο, ρεβιθάδα, ντολμαδάκια γιαλαντζί και ντοματοκεφτέδες σε νόστιμες παραλλαγές και πρώτες ύλες από μικρούς Έλληνες παραγωγούς. Μάλιστα, επικοινωνήστε στα πιάτα σας την εντοπιότητά τους.

Χρήσιμοι και νηστίσιμοι «αντικαταστάτες»

Αναζητήστε τους «αντικαταστάτες» για το κρέας και το τυρί και εκπλήξτε ευχάριστα τους πελάτες σας. Μανιτάρια, λαχανικά, χούμους και πολλές vegan επιλογές μπορούν να μετατραπούν σε πολύ σημαντικούς σας συμμάχους.

Η «σύμμαχος» τάση

Κάνετε σύμμαχό σας και τις τρέχουσες τάσεις περί υγιεινής διατροφής, εντάσσοντας τροφές που στόχο έχουν να βελτιώσουν την υγεία ή να θωρακίσουν τον οργανισμό. Για παράδειγμα, οι detox τροφές, η στροφή στα βιολογικά προϊόντα και γενικά η υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού μενού σε συνδυασμό με τη νηστεία μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ δυνατό δίδυμο. Μη φοβάστε τα παντρέματα όπου φαίνεται να υπάρχει μια ευκαιρία διττή όχι μόνο για πωλήσεις αλλά και για την ανανέωση του καταλόγου σας με νέα προϊόντα, δίνοντας περισσότερες επιλογές με τρόπο μάλιστα συνδυαστικό.

Πάνω από όλα να επικοινωνείτε

Μετά από την προσπάθεια διαμόρφωσης της νηστίσιμης στρατηγικής σας, μη νηστέψετε και τη διαφήμιση. Κάθε άλλο. Η σωστή επικοινωνία είναι η μισή επιτυχία. Για αυτό δελεάστε τους πελάτες σας με όμορφες εικόνες και ωραία κείμενα με μια συνολική καμπάνια στα μέσα που μπορούν να σας προσφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Βάλτε στο μενού σας τα google adwords, τα social media και τα native άρθρα στα κατάλληλα media. Και σε περίπτωση που συνεργάζεστε με πλατφόρμες delivery, μην ξεχνάτε να ερευνάτε και εκεί τις επιλογές επικοινωνίας του σαρακοστιανού σας μενού.

Και για επιδόρπιο…

Η κλασική συνταγή των ημερών είναι φυσικά ο σιμιγδαλένιος ή ο χαλβάς του «μπακάλη», το γευστικό αλλά και οικονομικό γλυκό που αρέσει στους περισσότερους. Μπορείτε εύκολα να κάνετε και εδώ τη διαφορά, προσφέροντας μια τριλογία χαλβά, αφού στην πραγματικότητα οι παραλλαγές του είναι πολλές. Με σοκολάτα, με ξηρούς καρπούς ή σιμιγδαλένιο με λεμόνι.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας