Marketing Greece

Την διεύρυνση της συνεργασίας της με την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων ανακοίνωσε η Marketing Greece σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Μαρτίου στην αίθουσα «Μίκης Θεοδωράκης» στο Παλιό Λιμάνι Χανίων.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε το σύνολο των προγραμμάτων τουριστικής προβολής που έχει υλοποιήσει η Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων.

Μετρώντας ήδη 3 χρόνια δυναμικής συνεργασίας, από το 2016 η Marketing Greece έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ποικίλες ενέργειες προβολής των Χανίων στην ταξιδιωτική κοινότητα.

Για το 2019, η Marketing Greece ενώνει εκ νέου τις δυνάμεις της με την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων και δημιουργεί την «Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά», σε στρατηγική συνεργασία με την Fraport Greece με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και προβολή του προορισμού μέσα από στοχευμένες δράσεις, με ενέργειες δημοσιότητας και διοργάνωσης media & influencers επισκέψεων στον προορισμό, ανάπτυξη δημιουργικού περιεχομένου (videos, photos), καμπάνια ψηφιακής προβολής στο Discovergreece.com και τα Social Media.

«Η Σύμπραξη Τουρισμού για τα Χανιά εστιάζει στο μοντέλο συνεργασίας και συνέργειας με βασικό μήνυμα ότι η ένωση δυνάμεων μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το όραμα μας για το χτίσιμο συμμαχιών για τον ελληνικό τουρισμό γίνεται ολοένα και πιο συχνά πραγματικότητα. Είμαι σίγουρη ότι η νέα αυτή Σύμπραξη με την Ένωση Ξενοδόχων N. Χανίων και την Fraport Greece θα δώσει νέα δυναμική στην προβολή του προορισμού» δήλωσε σχετικά η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Ενώ ο κος Μανώλης Γιαννούλης, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων τόνισε: «Μετά από τρία πετυχημένα χρόνια συνεργασίας με την Marketing Greece, με εξαιρετικά αποτελέσματα για τον τουρισμό του νομού μας και της Δυτικής Κρήτης γενικότερα, συνεχίζουμε την εξαιρετική αυτή συνεργασία, συμπράττοντας και με την Fraport Greece, προκειμένου να δώσουμε στο νομό Χανίων μια νέα πνοή στον Τουρισμό, πάντα με στόχο την αύξηση όλων των τουριστικών μεγεθών και φυσικά να αποδείξουμε ότι τέτοιου είδους συνεργασίες μπορούν να φέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα και να βελτιώσουν σημαντικά την προοπτική του τουρισμού του Ν. Χανίων».

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 2016 η Marketing Greece προχώρησε σε μελέτη τουριστικού προϊόντος Χανίων και παράλληλα στον σχεδιασμό και υλοποίηση της καμπάνιας «Chania the Cretan Soul», η οποία επεκτάθηκε και στο 2017. Με βασικό όχημα τη δημιουργία ενός destination video, η Marketing Greece μέσα από ενέργειες δημοσιότητας (media & influencer trips), προβολή στο Discovergreece.com, Social Media Campaign στο ψηφιακό οικοσύστημά του και ψηφιακή προώθηση, διέδωσε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού.

Το 2018 το ψηφιακό αφιέρωμα «Chania. A world of Adventure» σύστησε στο ταξιδιωτικό κοινό το εύρος των αυθεντικών εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορούν να βιώσουν στα Χανιά, ενώ η ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή «Ψηφιακό Ημερολόγιο Εκδηλώσεων» ανέδειξε το πλήθος των εκδηλώσεων που διοργανώνονται στο νομό Χανίων σε ετήσια βάση. Με ένα εύρος ενεργειών μέσα από το Discovergreece.com και το Social Media Ecosystem του, στόχος ήταν ο εμπλουτισμός του Sun & Beach τουριστικού προϊόντος αλλά και η προβολή προτάσεων που υποστηρίζουν την επίσκεψη στα Χανιά σε off season περίοδο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας