Μια νέα τουριστική καμπάνια για την προβολή του Πειραιά μέσα από το μετρό, ετοίμασε ο δήμος της πόλης με τίτλο «Πάρε το μετρό για Πειραιά» με δεκάδες εικόνες και φωτογραφίες του Πειραιά να γεμίζουν τους σταθμούς και τους συρμούς του μετρό.

Η καμπάνια «Πάρε το μετρό για Πειραιά» προβάλλεται στους σταθμούς Αγία Παρασκευή, Αγία Μαρίνα, Δουκίσσης Πλακεντίας, Κεραμεικός και Πανόρμου και παράλληλα, οι συρμοί του μετρό της Γραμμής 3 έχουν «ντυθεί» εσωτερικά εξ ολοκλήρου με εικόνες από τον Πειραιά.

Με αφορμή την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας των νέων σταθμών «Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα», ο Δήμος Πειραιά σε συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ προβάλλει με στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης, τοπόσημα και σημεία ενδιαφέροντος, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στην πόλη.

Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης τόνισε ότι «η έλευση του μετρό στον Πειραιά, η σύνδεση της πόλης μας, του μεγάλου λιμανιού της χώρας με το αεροδρόμιο, μας δίνει την ευκαιρία να ξανασυστήσουμε τον Πειραιά στους κατοίκους του λεκανοπεδίου, αλλά και στους τουρίστες που κινούνται μαζικά με τα Μέσα Μεταφοράς. Μέσω αυτής της σημαντικής συνέργειας με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, επιδιώκουμε να παρακινήσουμε τους δεκάδες χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά το μετρό, να επισκεφθούν τον Πειραιά, να γνωρίσουν τις ομορφιές, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, καθώς και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό και διασκέδαση. Ήδη, τα πρώτα στοιχεία από την κίνηση των επιβατών και τη μείωση του κυκλοφοριακού στην πόλη μας είναι ενθαρρυντικά, κάτι το οποίο μετατρέπει τον Πειραιά σε μια ακόμα πιο φιλική σε κατοίκους κι επισκέπτες πόλη».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας