Στο μαγευτικό Πόρτο Χέλι, το ολοκαίνουργιο Olvos Porto Heli, υπό τη διαχείριση της SWOT Hospitality, ετοιμάζεται να υποδεχτεί φέτος για πρώτη φορά τους επισκέπτες, στις τέσσερις πολυτελείς βίλες, υποσχόμενο μια μοναδική εμπειρία διαμονής με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

Ο Olvos πήρε το όνομά του από την αρχαία ελληνική λέξη για την ευημερία και σε αυτό το ονειρεμένο καταφύγιο, μέσα στην πανέμορφη φύση της Αργολίδας, στην Πελοπόννησο, μόλις 2,5 ώρες από την Αθήνα με το αυτοκίνητο, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μια αξέχαστη καλοκαιρινή εμπειρία.

Οι τέσσερις υπερπολυτελείς βίλες των 150τ.μ. Anthos, Amethystica, Porphyra και Teria – ονόματα που παραπέμπουν στην πολύτιμη πορφύρα που παρήγαγαν και εξήγαγαν οι κάτοικοι της περιοχής στην αρχαιότητα – διαθέτουν 4 δωμάτια, υπερσύγχρονες ανέσεις, ιδιωτικές πισίνες, χαμάμ ή υδρομασάζ και υπέροχη θέα στα καταγάλανα νερά του Αργολικού Κόλπου.

Στις υπηρεσίες συμπεριλαμβάνονται private chef και butler services, εξασφαλίζοντας την άνεση των επισκεπτών, ενώ με τη βοήθεια της έμπειρης ομάδας του Olvos Porto Heli, έχουν τη δυνατότητα να χαλαρώσουν με τις υπηρεσίες ομορφιάς και wellness που παρέχονται εντός των βιλών, ή να οργανώσουν μια εκδρομή σε κοντινούς προορισμούς, από τις πανέμορφες Σπέτσες, και τη Μονεμβασιά, μέχρι τους αρχαιολογικούς χώρους των Μυκηνών και της Επιδαύρου.

Το Olvos Luxury Suites & Villas Brand δημιουργήθηκε από την SWOT Hospitality το 2020, υπογράφοντας το πρώτο πολυτελές boutique hotel σουιτών στην Οία της Σαντορίνης με εντυπωσιακή θέα στην Καλντέρα, το Olvos Luxury Suites, και σύντομα αναμένεται να προστεθούν και νέα boutique ξενοδοχεία και βίλες σε δημοφιλείς προορισμούς στην Ελλάδα.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο κ. Πάνος Κωνσταντινίδης, CEO της SWOT Hospitality ανέφερε: «Πιστοί στο όραμά μας για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το Olvos brand, συνώνυμο της πολυτέλειας και των προσωποποιημένων, μοναδικών υπηρεσιών. Η προσθήκη των βιλών στο Πόρτο Χέλι και η συνεργασία μας με τη Dalousa υπηρετεί τη φιλοσοφία μας για την παροχή υψηλού επιπέδου εμπειριών και είμαι σίγουρος ότι η διαμονή των επισκεπτών θα είναι αξέχαστη.»

Ο κ. Σταύρος Καφούνης, ιδιοκτήτης της εταιρείας Dalousa δήλωσε: «Η επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας στον τομέα του τουρισμού αποτελούσε για εμάς πάντοτε έναν μεγάλο στοίχημα. Σήμερα με την ολοκλήρωση του πρώτου project στο καλύτερο σημείο του Πόρτο Χελίου, με εκπληκτική θέα που ξεκινά από τις Σπέτσες, και καταλήγει στα παράλια της Πελοποννήσου, αρμονική αρχιτεκτονική, πολυτέλεια χωρίς συμβιβασμούς ολοκληρώνεται το όραμα μας. Και φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να αναθέσουμε τη διαχείριση σε κάποιον καλύτερο για την παροχή αντιστοίχων υπηρεσιών από την SWOT Hospitality.»

Σχετικά με τη SWOT Hospitality
Σε λειτουργία από τον Μάιο του 2013, η SWOT Hospitality είναι μια κορυφαία εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων με έδρα την Αθήνα, Ελλάδα, η οποία ειδικεύεται στη διαχείριση ξενοδοχείων και επενδύσεων, τη διαχείριση και ανάπτυξη περιουσίας, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Η εμπειρία, ο επαγγελματισμός και η ικανότητα της SWOT να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις αυξανόμενες απαιτήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας φιλοξενίας έχει οδηγήσει κορυφαίους επενδυτές και επιχειρηματίες, να εμπιστευτούν την εταιρεία για την υλοποίηση ενός οράματος αριστείας. H SWOT Hospitality διαχειρίζεται ένα portfolio 10 ξενοδοχείων αξίας 200 εκ. ευρώ, και συνεργάζεται με τις πιο καταξιωμένες διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων όπως η Hilton, η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts έχοντας επίσης πιστοποίηση White Label Operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World. Τα έμπειρα στελέχη της εταιρείας διαθέτουν σημαντικό track record υψηλών αποδόσεων και value creation, έχοντας συμβάλει στην εξαγορά, κατασκευή και διαχείριση μερικών από των πιο υψηλού κύρους ξενοδοχεία της περιοχής, συνολικά άνω των 3,500 δωματίων και αξίας πλέον του 1δις ευρώ.

Σχετικά με τη DALOUSA
Η Dalousa αποτελεί τον τουριστικό βραχίονα των επιχειρήσεων του Σ. Καφουνη με δραστηριότητες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης (automotive solutions sa) , των παιδικών ειδών (kidscom sa) και του retail (coolclub sa) πάντοτε με ηγετική παρουσία στην Ελλάδα και στις γειτονικές αγορές που δραστηριοποιείται. Το project της «dalousa» στο Πόρτο Χέλι είναι το πρώτο ενός εξαιρετικά φιλόδοξου επενδυτικού πλάνου στον τουρισμό που θα συνεχιστεί με ταχείς ρυθμούς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας