rights

Η κυρία Χάτζη Σκευοφύλακα – Customer Experience Expert & Business Mentor μίλησε στην ενότητα του Gastronomy Forum « Right the wrongs: Προσφέροντας εμπειρία στον πελάτη».

Η κυρία Σκευοφύλακα ξεκίνησε την ομιλία της παρατηρώντας και τονίζοντας πως οι επιχειρηματίες θα πρέπει να γνωρίζουν που διανύουν τη «Χρυσή εποχή του πελάτη» καθώς τα μέσα που προσφέρονται προς εξυπηρέτηση του από την τεχνολογία είναι πολλά. Επιπλέον, υπογράμμισε πως το μυστικό για την έλξη του πελάτη είναι η «εξαιρετικά καλή συμπεριφορά», διευκρινίζοντας μάλιστα πως η καλή συμπεριφορά δεν περιορίζεται σε ένα τυπικό «ευχαριστούμε πολύ» ή στη διάσταση το προσωπικό να είναι διαρκώς πίσω η πάνω από τον πελάτη.

rightΣυγκεκριμένα ανέφερε: «Η καλή συμπεριφορά είναι κάτι ουσιαστικότερο που απαιτεί τη συνεργασία μεταξύ ιδιοκτήτη και προσωπικού μεταξύ των έξω και μέσα ανθρώπων του καταστήματος. Επί προσθέτως, είπε πως τον επιχειρηματία είτε της εστίασης είτε της φιλοξενίας θα πρέπει να τον απασχολούν και να εργάζεται γύρω από τα εξής ερωτήματα: “Τι βλέπει ο πελάτης μπαίνοντας στην επιχείρηση”; “Πως νιώθει ο πελάτης φεύγοντας από την επιχείρηση;” “Εάν θα συστήσει την επιχείρηση κάπου αλλού”».

Στη συνέχεια της ομιλίας της, η κ. Σκευοφύλακα ανέπτυξε τα πιθανά παράπονα του εκάστοτε πελάτη και τρόπους αντιμετώπισης αυτών. Ακόμη ανέφερε πως γνώμονα των δραστηριοτήτων και αποφάσεων του ιδιοκτήτη – επιχειρηματία θα πρέπει να είναι πως «τον πελάτη τον έλκεις, δεν έρχεται μόνος του». Για αυτό εφόσον επιτευχθεί ο πελάτης να επιλέξει την επιχείρηση θα πρέπει να του προσφερθεί μια «εμπειρία», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε. Μια εμπειρία που να περιλαμβάνει «θετικό κλίμα» και «εξυπηρέτηση». Προς το τέλος αναφέρθηκε συγκεκριμένα ως μια συμβουλή προς όλους τους επιχειρηματίες το εξής: «Η συναισθηματικά αφοσιωμένοι πελάτες είναι το μέλλον της επιχείρησης».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας