Συνεργασία Chiquita και Shazam

Η συνεργασία Chiquita και Shazam είναι γεγονός με σκοπό οι καταναλωτές να γνωρίσουν το ταξίδι της μπανάνας, από την φυτεία έως το ράφι των καταστημάτων.

Για πρώτη φορά η Chiquita χρησιμοποιεί την εφαρμογή Shazam μέσω της οποίας θα εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία προάγει τη βιωσιμότητα και παράλληλα φροντίζει ένα από πιο δημοφιλή φρούτα στον κόσμο: την μπανάνα Chiquita.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ένας κωδικός για το Shazam θα εμφανιστεί από τις 6 Αυγούστου σε όλα τα μπλε αυτοκόλλητα που βρίσκονται στις μπανάνες Chiquita και θα μεταφέρει τους καταναλωτές σε πέντε διαφορετικές εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, τις Φυτείες και την Ποιότητα, την Εκπαίδευση, τους Ανθρώπους μας και το Περιβάλλον. Αξίζει να αναφέρουμε ότι καθόλη τη διάρκεια του μήνα οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν στα ράφια των καταστημάτων τις μπανάνες με τα ειδικά αυτοκόλλητα Shazam. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να τα σκανάρουν με το κινητό τους, αφού έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή Shazam!

Σκοπός είναι η εταιρεία να μοιραστεί με τους καταναλωτές την ισχυρή δέσμευσή της για βιωσιμότητα, με έναν διαδραστικό και εντυπωσιακό τρόπο, παροτρύνοντάς τους να ανακαλύψουν τι κάνει η Chiquita κάθε μέρα, ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται στην υπόσχεση που υπάρχει πίσω από το μπλε αυτοκόλλητο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας