Τον Οκτώβριο, η διάσημη μπανάνα συμμετέχει στον αγώνα για την ευαισθητοποίηση κατά του καρκίνου του μαστού με νέα limited edition Ροζ Αυτοκόλλητα. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία στηρίζει το μήνα ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού χρωματίζοντας το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητό της ροζ, για να ταιριάζει με τη ροζ κορδέλα, το διεθνές σύμβολο κατά του καρκίνου του μαστού.   

Ο μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού είναι μία διεθνής πρωτοβουλία που διοργανώνουν οργανώσεις κατά του καρκίνου του μαστού σε όλο τον κόσμο. Το Ροζ Αυτοκόλλητο της Chiquita είναι μια μοναδική ευκαιρία για την εταιρεία να στηρίξει αυτές τις σημαντικές προσπάθειες σε παγκόσμια κλίμακα, ευαισθητοποιώντας περισσότερους για την ασθένεια και να συμβάλλει στη συγκέντρωση πόρων για την βελτίωση της έρευνας, της πρόληψης, της διάγνωσης και της ίασης της ασθένειας. Η σημαντικότητα τέτοιων πρωτοβουλιών αποτυπώνεται στη μείωση των ποσοστών θνησιμότητας, αποτέλεσμα της έγκαιρης διάγνωσης, της αυξημένης ευαισθητοποίησης, αλλά και των βελτιωμένων μεθόδων θεραπείας.      

Καθ’όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου 200 εκατομμύρια Ροζ Αυτοκόλλητα θα διανεμηθούν παγκοσμίως για τη στήριξη της πρωτοβουλίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο καρκίνος του μαστού αποτελεί το συνηθέστερο είδος καρκίνου μεταξύ των γυναικών και το δεύτερο πιο συχνό είδος καρκίνου συνολικά στον πληθυσμό, αλλά και τη δεύτερη συχνότερη αιτία θανάτου από καρκίνο στον γυναικείο πληθυσμό. 

Στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας, η Chiquita θα συνεργαστεί για ακόμη μια φορά με την Αμερικάνικη Αντικαρκινική Εταιρεία και την οργάνωση Pink Ribbon στη Γερμανία. Παράλληλα, μέσα από δωρεές σε διάφορες οργανώσεις, η Chiquita θα αναπτύξει ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα για την προώθηση του υγιεινού τρόπου ζωής και διατροφής, δημοσιεύοντας ειδικές «Ροζ Συνταγές» για το κοινό. 

Η Chiquita ξεκίνησε αυτή τη δράση το 2017, θέλοντας να ενισχύσει το πρόγραμμα «Being A Good Neighbor», το οποίο δεν επικεντρώνεται μόνο στις κύριες περιοχές παραγωγής μπανάνας και τις τοπικές κοινότητες των πεδινών περιοχών της Λατινικής Αμερικής, αλλά και στην προσφορά της εταιρείας στους καταναλωτές. 

Η Chiquita στηρίζει τον υγιεινό τρόπο ζωής, καθώς η διατήρηση μίας ισορροπημένης διατροφής είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη του καρκίνου. Οι μπανάνες Chiquita πρωταγωνιστούν στην υγιεινή διατροφή, καθώς περιέχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες και πολλά απαραίτητα αντιοξειδωτικά. Στην ιστοσελίδα της Chiquita https://www.chiquita.gr/pink-sticker θα βρείτε μια σειρά από υγιεινές, «Ροζ Συνταγές», που έχουν δημιουργηθεί σε συνεργασία με διατροφολόγους της Αμερικάνικης Αντικαρκινικής Εταιρείας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας