Βασιλικός

Μήνυμα στην Κυβέρνηση αλλά και στους ξενοδόχους στέλνει μέσα από το TourMarket ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Αλέξανδρος Βασιλικός.

Ο κύριος Βασιλικός ανέφερε χαρακτηριστικά:
 «Για την Κυβέρνηση θα είναι απλό. Από μια αγελάδα δεν μπορείς να παίρνεις και κρέας και γάλα. Στους ξενοδόχους έχω να πω μόνο, υπομονή και υπομονή».

Το TourMarket μίλησε με τον Πρόεδρο του ΞΕΕ, κύριο Αλέξανδρο Βασιλικό, ο οποίος στα πλαίσια της 8ης Γενικής Συνέλευσης του ΞΕΕ που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου στηνHoReCa, έκανε την δική του εκτίμηση για την νέα τουριστική χρονιά ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο ξενοδόχος.

Κύριε Πρόεδρε, πώς προβλέπετε να είναι η νέα χρονιά από πλευράς τουριστικής κίνησης;

«Είναι πολλοί αστάθμητοι παράγοντες, είναι ακόμα νωρίς, το πτητικό φαίνεται να είναι σταθερό και να μην δείχνει μεγάλες διακυμάνσεις . Από εκεί και πέρα προφανώς μας ενδιαφέρει η πληρότητα, η διαμόρφωση των τιμών η τάση των ανταγωνιστών και βέβαια μία ανησυχητική κατάσταση στην Ευρώπη που δεν ξέρουμε πως θα διαμορφωθεί και με το Brexit και με τις Ευρωεκλογές. Αλλά και με διάφορες εντάσεις είτε οικονομικές είτε διπλωματικές που επικρατούν».

Πέρα από αυτή την αβεβαιότητα που αναφερθήκατε και στην ομιλία σας, ποιες είναι οι κορυφαίες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει ο ξενοδοχειακός κλάδος για την νέα σεζόν;

«Υποδομές, υποδομές και υποδομές. Εάν δεν επενδύσουμε στις υποδομές οτιδήποτε έχουμε κτίσει κινδυνεύει να καταρρεύσει. Τις διαχωρίζω σε δυο κατηγορίες. Υπάρχουν οι υποδομές που πρέπει να γίνουν για την χώρα. Για παράδειγμα η διαχείριση απορριμμάτων δεν είναι τουριστικό ζήτημα. Οι υποδομές λοιπόν που αφορούν την καθαριότητα, πεζοδρομία, συγκοινωνίες, παραλίες, λιμάνια, μαρίνες αυτά πρέπει να τα κάνουμε ούτως η άλλως και είναι ανεξάρτητα του τουριστικού προϊόντος. Από εκεί και πέρα υπάρχουν εξειδικευμένες υποδομές οι οποίες είναι το μόνο κλειδί και η μόνη λύση να μπορέσουμε να χτυπήσουμε τα προβλήματα που έχουμε. Είτε την κακή κατανομή γεωγραφικά του τουριστικού προϊόντος με περιφέρειες που υποφέρουν και άλλες που έχουν πολύ μεγάλο αριθμό τουριστών είτε με το θέμα της εποχικότητας. Εάν δεν κατευθύνουμε την ζήτηση με υποδομές όπως είναι τα συνεδριακά κέντρα, με αμιγώς τουριστικές υποδομές, γήπεδα γκολφ κλπ ,αυτά διαφοροποιούν τα προβλήματα και αυτά μπορούν να μας βγάλουν από αυτή την δύσκολη θέση».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας