Εντυπωσιακή ανάπτυξη στα ταξίδια πολυτελείας παγκοσμίως τουλάχιστον μέχρι το 2026, προβλέπουν οι ειδικοί από το διεθνές ταξιδιωτικό δίκτυο πολυτελείας Virtuoso, το οποίο περιλαμβάνει περισσότερους από 20.000 συμβούλους σε 50 χώρες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, που αναφέρθηκαν στην 34η ετήσια συνάντηση των συνεργατών του, Virtuoso Travel Week στο Λας Βέγκας, οι παγκόσμιες πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 102% μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουλίου 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019. Οι πωλήσεις, εξάλλου, για το 2023 είναι 47% υψηλότερες σε σύγκριση με το 2019 – έτος ρεκόρ και για την Virtuoso.

Μιλώντας στην εκδήλωση, η επικεφαλής Δημοσίων Σχέσεων, παγκοσμίως, του Virtuoso, Misty Belles, είπε ότι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Tourism Economics, έως το δεύτερο τρίμηνο του 2024, οι παγκόσμιες δαπάνες αναψυχής θα ξεπεράσουν τα επίπεδα του 2019 κατά 21%, με πρόβλεψη έως το 2026 οι δαπάνες να αυξηθούν κατά 55% σε σύγκριση με το 2019.

Αν κοιτάξουμε πέρα ​​από το 2023, είπε, μπορούμε να δούμε ενδείξεις ότι η ανάπτυξη συνεχίζεται και επιταχύνεται και έτσι, ενώ λέμε ότι το 2023 θα μπορούσε να είναι μια εξαιρετική χρονιά, απλά κοιτώντας το 2024 και το 2025 μπορούμε να εκτιμήσουμε ότι η συνέχεια θα είναι καλύτερη.

Αύξηση του πλούτου κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Σύμφωνα με την κυρία Belles, η αυξητική τάση οφείλεται στην υπερβολική αποταμίευση και την αύξηση του πλούτου μεταξύ των εύπορων ταξιδιωτών. Οι πλούσιοι συσσώρευσαν πλούτο κατά τη διάρκεια της πανδημίας και κατά συνέπεια επιθυμούσαν (και επιθυμούν) να τον ξοδέψουν σε ταξίδια.

Σύμφωνα με στοιχεία, οι ταξιδιώτες του Virtuoso σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές δαπάνες κατά 34% το επόμενο έτος (από 20.700 $ ανά άτομο στα 27.800 $). Σχεδόν το 75% είπε ότι η βίωση μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας που ταιριάζει καλύτερα στις προσδοκίες τους είναι πιο σημαντική από την τιμή.

Όπως τόνισε η κυρία Belles, οι νεότεροι, εύποροι ταξιδιώτες «οδηγούν» την ανάκαμψη, με την ηλικιακή ομάδα 18-34 να πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 2,2 περισσότερα διεθνή ταξίδια από την ηλικιακή ομάδα 65+.

Αυτή η ηλικιακή ομάδα αναζητά επίσης «αποκλειστικά, απίστευτα ταξίδια ζωής», σύμφωνα με την κυρία Belles, με brand, που ασχολούνται με ταξίδια περιπέτειας πολυτελείας όπως η Virgin Galactic και η White Desert που αναδεικνύονται ως οι πιο δημοφιλείς.

Άνοδος και στα σόλο ταξίδια

Οι ειδικοί του Virtuoso ανέφεραν επίσης μια άνοδο στα σόλο ταξίδια μετά την πανδημία. Το δίκτυο σημείωσε μια μετατόπιση 10% από τους καταναλωτές που ταξιδεύουν με φίλους στα μεμονωμένα ταξίδια, με το υψηλότερο επίπεδο ενδιαφέροντος να προέρχεται από την ηλικιακή ομάδα 65+.

Οι φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές και η διατήρηση της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς αποτελούν επίσης κορυφαία προτεραιότητα, ειδικά μεταξύ των Gen Z και Millennials. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 56% των Gen Z και το 46% των Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον και το 58% των Gen Z και το 52% των Millennials για ταξίδια που διαφυλάσσουν τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά.

Η κυρία Belles επισήμανε ακόμη ότι τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι βρισκόμαστε σε ένα «νέο ταξιδιωτικό τοπίο» και όχι σε μια «ταξιδιωτική φούσκα».

Μιλώντας κατά την τελετή έναρξης της Virtuoso Travel Week, ο David Colner, ανώτερος αντιπρόεδρος στρατηγικής του δικτύου, είπε ότι υπάρχουν προοπτικές το 2023 να εξελιχθεί σε χρονιά ρεκόρ για τα ταξίδια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας