Το DigiHotel παρουσιάζεται στην έκθεση Xenia 2019, που θα λάβει χώρα στο MetropolitanExpo, 23-25 Νοεμβρίου, με ανανεωμένη θεματολογία, που απαντά σε όλα τα καίρια ερωτήματα του Έλληνα ξενοδόχου. Καταξιωμένα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και ειδικοί της αγοράς του digital marketing, θα αναλύσουν και θα παρουσιάσουν τα θέματα του DigiHotel μέσα από ένα πολύωρο πρόγραμμα, στο ειδικά διαμορφωμένο stage της εκδήλωσης. Τα θέματα, χωρισμένα σε ενότητες, θα δώσουν το στίγμα των εξελίξεων της παγκόσμιας αγοράς. Μέσα από πάνελς και εξειδικευμένες ομιλίες και παραδείγματα θα πραγματοποιηθεί η χαρτογράφηση της digital αγοράς της βιομηχανίας της φιλοξενίας.

Με τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν τον Έλληνα ξενοδόχο, μέσα από το DigiHotel θα δοθούν λύσεις και απαντήσεις, για τη Digital Στρατηγική του ξενοδοχείου σε περιόδους μειωμένης τουριστικής κίνησης, ενώ θα αναλυθεί με μεγάλη λεπτομέρεια όλο το θέμα των ψηφιακών πωλήσεων.

Θεματολογία που απαντά στα ερωτήματα του σύγχρονου ξενοδόχου

Μια μεγάλη ενότητα θα καλύψει τη σύγχρονη πραγματικότητα του 2020 για τα Κανάλια Διανομής, τους OTAs και τις Απευθείας Κρατήσεις, όπου θα απαντηθούν τα ερωτήματα για το πως επιτυγχάνονται: Μεγιστοποίηση Κερδών από τα Κανάλια Διανομής, Ανάλυση συμπεριφοράς καναλιών, Ποιο κανάλι φέρνει το μεγαλύτερο κέρδος: Έσοδο ανά πελάτη, Στρατηγική διανομής πωλήσεων, Τιμές Δωματίων και πώς προστατεύεται το Parity, Τεχνικές τιμολόγησης: Δυναμική τιμολόγηση, ΜetaSearch, Τελευταίες τάσεις στις Μηχανές Κρατήσεων, Up-sales τεχνικές κ.α.

Στην ενότητα της Προβολής, Προώθησης και Διαφήμισης θα απαντηθούν τα ερωτήματα: Πως γίνεται η αναζήτηση ενός ξενοδοχείου σήμερα, Ποια μορφή πρέπει να έχει το Website ενός ξενοδοχείου για να είναι χρηστικό και σύγχρονο, SalesTeams: Ποιος ο ψηφιακός ρόλος, Social Media κ.α.

Η δημιουργία εμπειριών από τους ξενοδόχους για τους πελάτες τους, είναι ένα ακόμη θέμα που θα αναλυθεί από τους ομιλητές οι οποίοι θα εξηγήσουν το πως οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργούν και να πωλούν εμπειρίες.

Ξεχωριστή θέση στη θεματολογία θα έχει ο Κόσμος των Social Media, όπου κορυφαίες εταιρείες Social Media θα παρουσιάσουν την ιδανική παρουσία ενός ξενοδοχείου Resort και ενός City στα Social Media, βήμα βήμα. Θα απαντήσουν στα ερωτήματα: Η δύναμη του TripAdvisor και πως το διαχειριζόμαστε, GoogleTravel, Instagram: Stories, posts, Lives, Facebook και Περιεχόμενο πελατών και πως αξιοποιείται κ.α.

Το Έξυπνο Ξενοδοχείο (Smart Hotel), θα πρωταγωνιστήσει επίσης στη θεματολογία του DigiHotel, με αναλύσεις για το Connectivity, την Ενοποίηση μηνυμάτων πελατών, τα Chat boots, ταLoyaltyPrograms, κ.α.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας