Νέα επένδυση της Accor στην Ελλάδα

Τα οικονομικά του στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο του 2020 έδωσε στην δημοσιότητα ο ξενοδοχειακός όμιλος Accor, σύμφωνα με τα οποία τα έσοδα του Ομίλου ανήλθαν στα €329 εκατ., μειωμένα κατά 68,7% σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία και κατά 63,7% σε like-for-like επίπεδο εξαιτίας των επιπτώσεων της υγειονομικής κρίσης.

Το RevPAR μειώθηκε κατά 62,8% κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2020, μια σημαντική διαδοχική βελτίωση έπειτα από ένα δύσκολο δεύτερο τρίμηνο (RevPAR μειωμένο κατά 88,2%). Αυτή η βελτίωση αντικατοπτρίζει την ανάκαμψη των επιχειρήσεων σε όλες τις περιοχές και ιδιαίτερα στην Ευρώπη κατά τη θερινή περίοδο. Ωστόσο, η μείωση των leisure πελατών σε συνδυασμό με την εισαγωγή νέων περιορισμών μετά το τέλος Αυγούστου περιόρισε την ανάκαμψη τον Σεπτέμβριο.

Η Accor άνοιξε 57 ξενοδοχεία7.800 δωμάτια– κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, αριθμός ενθαρρυντικός, σε αντιστοιχία με αυτόν του πρώτου τριμήνου (58 ξενοδοχεία και 8.000 δωμάτια). Στο τέλος Σεπτεμβρίου 2020, ο Όμιλος λειτουργούσε 750.135 δωμάτια (5.121 ξενοδοχεία) με 208.000 δωμάτια (1.192 ξενοδοχεία) στο pipeline, το 75% των οποίων σε αναδυόμενες αγορές.

Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2020, λειτουργούσε το 90% των ξενοδοχείων του Ομίλου δηλαδή περισσότερες από 4.600 μονάδες.

Στην Ευρώπη τα έσοδα Management & Franchise μειώθηκαν κατά 69,6% LFL, δείχνοντας συνολική μείωση του RevPAR κατά 56,7% σε όλα τα segments

  • Στη Γαλλία το RevPAR μειώθηκε 44,6% σε like-for-like επίπεδο το τρίτο τρίμηνο, μια καθαρή βελτίωση μετά τις απώλειες κατά 88,6% του δεύτερου τριμήνου. Αυτή η απόδοση ήταν το αποτέλεσμα της ανάκαμψης στους leisure πελάτες στην περιφέρεια την καλοκαιρινή σεζόν (RevPAR μειωμένο κατά 27,6%), ενώ η ευρύτερη περιοχή του Παρισιού (RevPAR μειωμένο κατά 72,2%) επηρεάστηκε από την απουσία διεθνών πελατών.
  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο το RevPAR μειώθηκε κατά 79,8%. Αν και λιγότερο επηρεασμένες, οι τάσεις μεταξύ Λονδίνου (-91,8%) και περιφέρειας (-67,2%) ήταν συγκρίσιμες με τις γαλλικές τιμές. Αυτό αντανακλά τις ροές των εθνικών τουριστών σε μια χώρα όπου η διέλευση των συνόρων υπόκειται ακόμη σε αυστηρούς περιορισμούς.
  • Στη Γερμανία το RevPAR μειώθηκε κατά 60,9%. Παρά το τέλος των μέτρων lockdown τα οποία είχαν ληφθεί νωρίτερα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το RevPAR εξακολουθεί να επηρεάζεται από την τεράστια μείωση των business πελατών, ειδικά από το εξωτερικό.
  • Στην Ισπανία το RevPAR μειώθηκε κατά 77,2% το τρίτο τρίμηνο.

Τα έσοδα Management & Franchise στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού μειώθηκαν κατά 70,8% σε like-for-like επίπεδο, επηρεασμένα από τη μείωση του RevPAR κατά 58,8%.

  • Στην Κίνα, το τρίτο τρίμηνο (RevPAR μειωμένο κατά 29,4%) επιβεβαιώνει την ανάκαμψη της λειτουργικής δραστηριότητας που παρατηρήθηκε το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Αυτή η βελτίωση συνεχίζεται κάθε μήνα (το RevPAR του Σεπτεμβρίου μειώθηκε κατά 16,8%), και οι διακοπές της “χρυσής εβδομάδας” μετά την εθνική εορταστική περίοδο (την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου) επιβεβαιώνουν τις δυνατότητες του εσωτερικού τουρισμού.
  • Στην Αυστραλία το RevPAR μειώθηκε κατά 62,7% το τρίτο τρίμηνο. Η λειτουργική δραστηριότητα περιορίζεται σε εγχώριους πελάτες και καραντίνες ξενοδοχείων που επιβάλει η κυβέρνηση καθώς τα σύνορα της χώρας παραμένουν κλειστά.
  • Στην Αφρική και τη Μέση Ανατολή τα έσοδα Management & Franchise μειώθηκαν κατά 73,9% με βάση τη μείωση κατά 69,9% στο RevPAR εξαιτίας του κλεισίματος των συνόρων.
  • Στη Βόρεια Αμερική, την Κεντρική Αμερική και την Καραϊβική τα έσοδα Management & Franchise μειώθηκαν 80,0%, αντίστοιχα με μια μείωση κατά 83,4% στο RevPAR κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου. Η κατάρρευση των εσόδων από τα fees που βασίζονται στο λειτουργικό περιθώριο του ξενοδοχείου (“incentive fees”) αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη σχετική ανθεκτικότητα άλλων εσόδων που δημιουργήθηκαν από Management & Franchise συμβόλαια.
  • Τέλος, στη Νότια Αμερική, τα έσοδα Management & Franchise μειώθηκαν κατά 87,2% με βάση τη μείωση κατά 80,6% στο RevPAR, αν και αυτό βελτιώνεται σταδιακά.

Τα έσοδα του segment Services to Owners, το οποίο περιλαμβάνει τον κλάδο Sales, Marketing, Distribution & Loyalty, καθώς και κοινές υπηρεσίες και την απόδοση του κόστους προσωπικού, ανήλθαν στα €153 εκατ. έναντι €488 εκατ. στα τέλη Σεπτεμβρίου 2019.

«Οι επιδόσεις μας το τρίτο τρίμηνο δείχνουν επαναφορά στη λειτουργική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν. Το χειρότερο κομμάτι της κρίσης βρίσκεται πλέον πίσω μας, αλλά οι κύριες αγορές μας εξακολουθούν να επηρεάζονται σημαντικά από τα μέτρα που εφαρμόστηκαν για να αντιμετωπίσουν την υγειονομική κρίση.

Μόνο η Κίνα σημειώνει σταθερές επιδόσεις και αναμένεται να ανακτήσει γρήγορα το προ κρίσης επίπεδο δραστηριότητας. Σε αυτό το ακόμα αβέβαιο πλαίσιο, η πειθαρχία, η προσαρμοστικότητα, και ο έλεγχος του κόστους είναι καίριας σημασίας. Συνεχίζουμε να μεταμορφώνουμε τις δομές μας προκειμένου να κάνουμε τον Όμιλο ακόμα πιο αποτελεσματικό, πιο ευέλικτο και επικεντρωμένο στις πιο κερδοφόρες και πολλά υποσχόμενες αγορές και τμήματα. Αναπτύσσουμε επίσης πρόσθετες πηγές εσόδων στα ξενοδοχεία μας καθώς και στο πρόγραμμα loyalty. Οι προσπάθειες αυτές θα μας βοηθήσουν να επωφεληθούμε πιο γρήγορα από την ανάκαμψη και να συνεχίσουμε τη φιλόδοξη ανάπτυξη του Ομίλου μας», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Accor, Sébastien Bazin.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας