ARLA: Παρουσίασε τη Νέα Στρατηγική της στη Μαζική Εστίαση

ARLA: Παρουσίασε τη Νέα Στρατηγική της στη Μαζική ΕστίασηΣε μια πολύ ξεχωριστή εκδήλωση η Arla παρουσίασε τη Νέα Στρατηγική της, στη Μαζική Εστίαση, τη Δευτέρα 12/3/18, στο ξενοδοχείο Holiday Inn. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν τα στελέχη της εταιρίας και καλεσμένοι από όλη την Ελλάδα, συνεργάτες στο Foodservice, καθώς και αγοραστές Cash & Carry.

H Γενική Διευθύντρια κα Άντζελα Κοτρότσου και ο Διευθυντής Πωλήσεων Foodservice ARLA Ελλάς, κος Γιάννης Σφακιανάκης, στις ομιλίες τους τόνισαν το στόχο της ARLA να εξυπηρετήσει τους επαγγελματίες πελάτες της με τον καλύτερο τρόπο, μέσα από τη βαθιά γνώση των προϊόντων, σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά.

Ο στόχος αυτός έγινε και η στρατηγική της εταιρίας για την ανάπτυξη της νέας επαγγελματικής σειράς προϊόντων  και υπηρεσιών Arla PRO! Η νέα αυτή κουλτούρα γύρω από το πάθος για το καλό φαγητό στοχεύει να αναβαθμίσει το foodservice στα γαλακτοκομικά προϊόντα και να γίνει η αξιόπιστη επιλογή του επαγγελματία.

Την αναγκαιότητα της εξειδίκευσης και της καινοτομίας στο foodservice μέσα από την πλούσια προϊοντική γκάμα, τόνισαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό, ο Δανός Application Manager Brian Hallin Pedersen, καθώς και οι παρεβρισκόμενοι συνεργάτες σεφ της εταιρίας, Αλέξανδρος Παπανδρέου και Στέλιος Παρλιάρος. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με γεύμα των παρευρισκομένων, που απόλαυσαν γευστικές δημιουργίες των σεφ, με τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα Arla PRO!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας