Δυναμική παρουσία στους τομείς της φιλοξενίας και του τουρισμού

Μπορεί στο άκουσμα του όρου «παιχνίδια», ο λογισμός των περισσοτέρων να μην κάνει τη νοητή σύνδεση με τον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού, εντούτοις η AS Company διαθέτει εξόχως έντονη παρουσία εκεί. «H μεγάλη προϊοντική μας γκάμα διατίθεται μέσω ειδικών συνεργατών σε φυσικά καταστήματα που ανήκουν στον τομέα του τουρισμού, λ.χ. καταστήματα αφορολογήτων ειδών, ξενοδοχεία, πλοία, εμπορικά κέντρα, καταστήματα παιχνιδιών, βιβλιοπωλεία, θεματικά πάρκα, ενυδρεία κλπ, καθώς επίσης και σε έναν μεγάλο αριθμό σημείων καταστημάτων ευκολίας, συμπεριλαμβανομένων των super market, που με τη σειρά τους εδρεύουν σε τουριστικές περιοχές και δη σε πανελλαδική κλίμακα.

Δεν θα πρέπει να παραβλέπεται κι ο τομέας του e-commerce, που αποτελεί ένα δυναμικό κανάλι, με τεράστιο περιθώριο ανάπτυξης, που αφορά προφανώς και τον κλάδο της φιλοξενίας/τουρισμού. Μάλιστα, η εταιρεία μας διαθέτει εξειδικευμένη ομάδα υποστήριξης της εν λόγω δραστηριοποίησης», σημειώνει εμφατικά η κυρία Σαρακατσιάνου.

Η AS Company διαθέτει το μεγαλύτερο πορτφόλιο προϊόντων που απευθύνονται σε παιδιά όλων των ηλικιών.

Ποικιλία προϊοντικών προτάσεων για τη φιλοξενία

Αναφορικά με το πώς δομείται η πρόταση συνεργασίας της AS Company με όσες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα της φιλοξενίας και ποια προϊόντα περιλαμβάνει, η Marketing Manager της εταιρείας εξηγεί: «H AS Company διαθέτει το μεγαλύτερο πορτφόλιο προϊόντων που απευθύνονται σε παιδιά όλων των ηλικιών. Σε αυτό το πλαίσιο, οι κατηγορίες προϊόντων που θεωρούνται περισσότερο κατάλληλες, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του παιχνιδιού και της γενικότερης δημιουργικής απασχόλησης κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είναι τα εκπαιδευτικά δημιουργικά παιχνίδια που ανήκουν στα brand names του Art Greco και του Εξυπνούλη, τα επιτραπέζια παιχνίδια AS games, ειδικά οι εκδόσεις travel/card games.

Τα καλοκαιρινά παιχνίδια για εξωτερικές δραστηριότητες, όπως μπάλες, πατίνια, νεροπίστολα, καθώς επίσης και τα λούτρινα TY, παγκοσμίου φήμης brand που αναγνωρίζεται στα τουριστικά σημεία από τους επισκέπτες της χώρας μας. Επιπροσθέτως, η διάθεση των προϊόντων σε χώρους δημιουργικής απασχόλησης των παιδιών σε ξενοδοχειακούς ομίλους δημιουργεί πολλαπλά οφέλη τόσο για τους συνεργάτες μας (υφιστάμενους και νέους), όσο και για το αγοραστικό κοινό (γονείς και παιδιά). Τέλος, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι τα προϊόντα μας απευθύνονται όχι μόνο στο εγχώριο κοινό αλλά και σε γονείς και παιδιά από ξένες χώρες που επισκέπτονται την Ελλάδα για διακοπές, καθώς τα σήματά μας, και ιδιαίτερα αυτά που απεικονίζουν ήρωες, είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα διεθνώς».

Στόχος η άμεση διεύρυνση του δικτύου διάθεσης σε τουριστικές επιχειρήσεις

Προκειμένου να γίνει αντιληπτή η σοβαρότητα της προσέγγισης της AS Company προς το κανάλι του τουρισμού και της φιλοξενίας, αρκεί και μόνο η αναφορά πως έχει καταρτίσει ξεχωριστά όσο και δυναμικά πλάνα ανάπτυξης για την εν λόγω αγορά. Σκοπός; Να διευρύνει άμεσα και σημαντικά το δίκτυο διάθεσης των προϊόντων. Η κυρία Σαρακατσιάνου αποκαλύπτει πως: «Μια από τις βασικές μας επιδιώξεις είναι το αγοραστικό κοινό να είναι σε θέση να βρει τα προϊόντα της AS Company σε κάθε τουριστική “γωνιά” της Ελλάδας. Κι αυτό, απολαμβάνοντας εξαιρετική σχέση τιμής-ποιότητας. Αποτελεί κοινό τόπο πως ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πλέον σημαντικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας και, υπό αυτό το πρίσμα, έχουμε δημιουργήσει μια εξειδικευμένη στρατηγική, με άμεσο στόχο την ανάπτυξη των σημείων όπου διατίθενται τα παιχνίδια μας».

Το βαλκανικό όνειρο

Αποτελεί πραγματικότητα πως τα τελευταία χρόνια η εταιρεία αναπτύσσει έναν σαφώς πιο εξωστρεφή χαρακτήρα, εν συγκρίσει με το παρελθόν. Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση της AS Company προχώρησε σε μια στρατηγική επιλογή να ιδρύσει δύο θυγατρικές εταιρείες, το 2016 στην Κύπρο και το 2018 στη Ρουμανία. «Στοχεύουμε να διαδραματίσουμε στο μέλλον κυρίαρχο ρόλο στον κλάδο του παιχνιδιού στην περιοχή των Βαλκανίων. Η συγκεκριμένη προσέγγιση θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο, ταχύτερα και σε πιο πολλές αγορές. Πρόκειται για απόλυτα δικαιολογημένες στρατηγικές επιλογές, καθώς ο κλάδος των παιχνιδιών, πέρα από την εγχώρια οικονομική κρίση, έχει πληγεί από τη δραστική μείωση του αριθμού των γεννήσεων, τη… στροφή των μικρών παιδιών προς τις ηλεκτρονικές συσκευές κ.ο.κ. Πάντοτε βρισκόμαστε σε αναζήτηση νέων ευκαιριών, αγορών και προοπτικών ανάπτυξης!», καταλήγει η Marketing Manager της AS Company.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας