Οι αλλαγές στο επίπεδο του marketing

Οι αλλαγές που αναμένονται στον χώρο του marketing με την εφαρμογή του GDPR, θα είναι σημαντικές, δραστικές και θεμελιώδεις τόσο στο επίπεδο όσο και στη μορφή τους. Αυτό εξηγείται, καθώς η συγκεκριμένη Οδηγία θα διασφαλίσει πως κάθε μορφή επιχείρησης, (ανεξαρτήτως μεγέθους ή τομέα δραστηριοποίησης), που διαχειρίζεται ανιχνεύσιμα προσωπικά δεδομένα, θα συμμορφώνεται με συγκεκριμένες νομοθετικές επιταγές.

GDPR Νέο τοπίο στα προσωπικά δεδομένα των πελατώνΑυτές μπορεί να είναι σχετικές με τη συγκατάθεση, τη φορητότητα και τη διαδικτυακή ασφάλεια των πληροφοριών. Αν κάτι τέτοιο δεν γίνει εφικτό, η επιχείρηση θα έχει να αντιμετωπίσει επιβολή προστίμων μέχρι και 4% του συνολικού κύκλου εργασιών της ή αλλιώς μέχρι 20 εκατ. ευρώ. Ανάλογα με το ποιο ποσό είναι μεγαλύτερο! Επιπροσθέτως, η έννοια των προσωπικών δεδομένων διευρύνεται, συμπεριλαμβάνοντας ανάμεσα σε άλλα την IP, τη διεύθυνση κάρτας δικτύου (MAC), τα UUID στο mobile tracking (advertising id), καθώς επίσης και τα IMEI για τις συσκευές κινητών.

Στον… αστερισμό του GDPRΣε αυτό το πλαίσιο, είναι ιδιαίτερο χρήσιμο να συζητήσετε με τον νομικό σας σύμβουλο τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε προς την κατεύθυνση αυτή, ενώ σημαντικό είναι να προχωρήστε σε έναν εκτενή έλεγχο των δεδομένων που αποθηκεύετε, δίνοντας στους χρήστες των εφαρμογών σας τη δυνατότητα:

  • να δίνουν σαφείς οδηγίες για το ποια προσωπικά δεδομένα τους επιτρέπουν να τεθούν προς επεξεργασία και μάλιστα να γνωστοποιείται αυτή η επιθυμία σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (τρίτους συνεργάτες).
  • να διαγράφουν όλα τα δεδομένα τους από τη βάση σας.
  • να μην αποδεχθούν την επεξεργασία των δεδομένων τους, είτε για την παραγωγή στατιστικών με ονοματεπώνυμο ή για καμπάνιες marketing και να μπορούν να μεταφέρουν τα δεδομένα τους εκτός της πλατφόρμας.

Οι Βρυξέλλες ανησυχούν και δεν το κρύβουν…

Στον… αστερισμό του GDPRΔεν είναι κρυφό ότι τα μηνύματα που καταφθάνουν από την Κοινότητα κρίνονται ανησυχητικά αναφορικά με τη δυνατότητα της πλήρους εφαρμογής του GDPR με βάση τις προβλεπόμενες ημερομηνίες. Έτσι η ίδια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναγκάστηκε προ ημερών να εκδώσει σχετική προειδοποίηση προς όλα τα κράτη-μέλη για την ανάγκη επίσπευσης των διαδικασιών ενσωμάτωσης του κανονισμού στις εθνικές τους νομοθεσίες.

Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν να διασφαλίζουν την απόλυτη εναρμόνισή τους με την εν λόγω Οδηγία. Όπως αναφέρεται μάλιστα, μόνο η Γερμανία και η Αυστρία έχουν μέχρι στιγμής περάσει τα μέτρα που χρειάζεται ώστε να εναρμονιστούν με το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο. Εκτός όμως από τις κινήσεις επισήμανσης του ζητήματος, η Ε.Ε. αναμένεται να λανσάρει ενημερωτικές καμπάνιες των ίδιων των καταναλωτών σχετικά με το νέο καθεστώς προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας