Σε ικανοποιητικά επίπεδα κινήθηκε η έκθεση 100% Hotel Show που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο. Τις εντυπώσεις έκλεψε η υψηλή ποιότητα των επισκεπτών και τα πρωτότυπα πρότζεκτ που παρουσιάστηκαν. Στο επίκεντρο, το θέμα των ψηφιακών πωλήσεων κι η ψηφιακή διαχείριση των ξενοδοχείων.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες στο επίκεντρο

Hotel ShowO περασμένος Νοέμβριος αποτέλεσε εκθεσιακό μήνα για τον τουριστικό κλάδο. Η έναρξη έγινε με το έβδομο 100% Hotel Show που πραγματοποιήθηκε 15 με 18 Νοεμβρίου στο MEC Παιανίας. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν πολλά και πρωτότυπα πρότζεκτ, ενώ εντύπωση έκαναν κι αρκετά καινοτόμα προϊόντα κι υπηρεσίες που απευθύνονται σε τουριστικές επιχειρήσεις. Η διοργάνωση κινήθηκε σε πάρα πολύ καλά επίπεδα, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε η υψηλή ποιότητα των επισκεπτών της έκθεσης, πολλοί εκ των οποίων επέδειξαν σημαντική επενδυτική διάθεση, αλλά κι ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις εξελίξεις της ξενοδοχειακής αγοράς. Ανάμεσα στους εκθέτες ήταν κι η «Τουριστική Αγορά» που έχει συμπληρώσει 30 χρόνια παρουσίας στην ενημέρωση για την τουριστική βιομηχανία της χώρας μας.

Οι παρουσιάσεις

Η έκθεση παρουσίασε για πρώτη φορά εφαρμοσμένα case studies δημιουργίας ξενοδοχειακής εμπειρίας, μέσα από τον Αρχιτεκτονικό Φωτισμό και το Scent Marketing. Συγκεκριμένα, παρουσίασε το πείραμα «Rooms + Light», με τρεις lighting designers να αλλάζουν την εμπειρία ενός πανομοιότυπου δωματίου μέσα από τον φωτισμό. Επίσης, η διοργανώτρια εταιρεία συνεργάστηκε με τη Scent Plus, η οποία δημιούργησε το custom άρωμα της έκθεσης, με στόχο να παρουσιαστεί πρακτικά το Scent Marketing κι οι εφαρμογές που μπορεί να έχει στα ξενοδοχεία. Σε επαφή που είχαμε με τη Scent Plus, αναφέρθηκαν στο μάρκετινγκ των αισθήσεων και την ανάδειξη των χώρων ενός ξενοδοχείου, που μπορεί να επιτευχθεί μέσω της όσφρησης και της ακοής. Εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός ότι τόσο η μουσική, όσο και το άρωμα είναι πάντα custom και tailor made, για κάθε χώρο ξενοδοχείου.

Τα Workshops

Τα 100% Workshops είχαν αυξημένο εκπαιδευτικό χαρακτήρα, ενώ σύμφωνα με τους διοργανωτές τα παρακολούθησε διπλάσιος αριθμός ξενοδόχων. Με τη θεματολογία τους, τα Workshops εστίασαν στα πλέον επίκαιρα θέματα για τα ελληνικά ξενοδοχεία, όπως το άνοιγμα νέων αγορών, η αύξηση της κερδοφορίας, αλλά και πιο πρακτικά ζητήματα, όπως η εύρεση προσωπικού. Η πέμπτη συνάντηση των ξενοδόχων με τη WebHotelier στο 100% Hotel Show αποτέλεσε και την πιο ουσιαστική συνάντηση, αφού το κορυφαίο booking engine παρουσίασε σημαντικά στατιστικά, σχετικά με τις κρατήσεις τη χρονιά που διανύουμε.

Στο σημείο αυτό πρέπει να πούμε ότι η ειδική ενότητα με εταιρείες σχετικές με τις πωλήσεις και το digital marketing των ξενοδοχείων αποτέλεσε ένα από τα πλέον δυναμικά segments της έκθεσης, με τις σημαντικότερες εταιρείες να δηλώνουν το «παρών». Εκτός όμως από τα κορυφαία booking engines και channel management συστήματα, φέτος για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν εταιρείες με κύριο focus στις πωλήσεις αλλά και το revenue management, που αποτελεί ένα από τα πιο φλέγοντα ζητήματα για τους σύγχρονους ξενοδόχους.

Πρωτοποριακές υπηρεσίες και προϊόντα

Για το συγκεκριμένο κομμάτι, έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ένα μεγάλο μέρος των επισκεπτών. Εμείς συνομιλήσαμε με εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο digital management και στο digital marketing. Κοινό συμπέρασμα ήταν πως αυτό που σήμερα ίσως μοιάζει πολυτέλεια για κάποιους ξενοδόχους, όπως π.χ. το revenue management ή η ψηφιακή αυτοματοποίηση υπηρεσιών κι εγγράφων, δεν είναι μακριά ο καιρός που θα αποτελεί μια αναγκαιότητα. Στην εποχή δε των OTA και των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, η ισχυρή παρουσία των ξενοδοχείων στο διαδίκτυο αποτελεί ήδη αναγκαιότητα και το υψηλό ενδιαφέρον των επισκεπτών προς αυτό τον τομέα αντανακλά ακριβώς αυτά τα νέα δεδομένα.

Hotel Show

Τα περίπτερα του φετινού 100% Hotel Show εστίαζαν στην πρακτική εφαρμογή λύσεων. Έτσι, πολλά από τα περίπτερα προσομοίαζαν πραγματικούς χώρους ξενοδοχείων με προτάσεις υλικών, επίπλων αλλά και τεχνοτροπιών, ενώ πολλές ήταν κι οι conceptual συμμετοχές που έδωσαν νέο χαρακτήρα στην έκθεση. Στα περίπτερα έδωσαν το «παρών» τα high level στελέχη της κάθε εταιρείας, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο στους ξενοδόχους τις καλύτερες δυνατές λύσεις, αλλά και την εξασφάλιση συμφωνιών με ευνοϊκούς όρους.
Καινοτομίες παρουσιάστηκαν και από πλευράς προϊόντων, όπως το τζάμι που από διαφανές με το πάτημα ενός κουμπιού γίνεται ματ, θολό, λύση ιδανική για τα μπάνια των ξενοδοχείων που θέλουν να δώσουν έναν νέο χαρακτήρα.

Η έκθεση παρουσίασε για πρώτη φορά case studies δημιουργίας Αρχιτεκτονικού Φωτισμού και Scent Marketing

Επίσης, είδαμε σόμπες φλόγας, αποκλειστικά για εξωτερικούς χώρους, που λειτουργούν με υγραέριο, με εξαιρετική αισθητική, απόδοση 35 ωρών συνεχόμενης λειτουργίας με μία φιάλη και χαμηλότερη κατανάλωση από παρόμοια, ανταγωνιστικά προϊόντα. Πρωτοποριακά προϊόντα είδαμε και σε στρώματα, ελληνικής μάλιστα κατασκευής, με εταιρείες να παρουσιάζουν στρώμα χωρίς ραφή, διπλό στρώμα με custom την κάθε πλευρά, καθώς και στρώματα που επιτρέπουν τη διέλευση του αέρα, με στόχο πιο δροσερό ύπνο και συνεπακόλουθα χαμηλότερες ανάγκες για airconditioning. Το ενδιαφέρον του κοινού κέρδισαν και τα 100% Hotel Design Awards, τα οποία εστίασαν στη συνολική παρουσίαση των shortlisted συμμετοχών, αυξάνοντας την προβολή τους. Την τελετή απονομής παρακολούθησαν 400 επιλεγμένοι επισκέπτες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας