Στο “φουλ” δουλεύουν από τώρα οι “μηχανές της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας” για το 2023, προκειμένου η Ελλάδα να είναι και πάλι έτοιμη να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της νέας χρονιάς. “Ουσιαστικά αυτές ποτέ δεν σταματάνε”, αναφέρουν στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων φορείς του ελληνικού τουρισμού, ενώ ο πήχης για την επόμενη ήδη έχει ανέβει ψηλά, απόρροια των επιδόσεων της φετινής χρονιάς.

Ο ΕΟΤ ως ένας βασικός πυλώνας προβολής και επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού όχι μόνο δεν εφησυχάζει, από τα επιτεύγματα του 2022, αλλά βάζει από τώρα πλώρη για νέες καμπάνιες διαρκείας και ήδη έχει δώσει το “παρών” σε διεθνή εκθεσιακά γεγονότα. Ξεχωρίζει η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ του ΕΟΤ και της Michelin, η οποία αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για την ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας σε όλο τον κόσμο.

Δημήτρης Φραγκάκης: Η επόμενη χρονιά έχει εξαιρετικές προοπτικές για την χώρα μας.

Στην παρέμβαση του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, αναφέρει ότι “η φετινή εξαιρετική χρονιά έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη και για το επόμενο έτος. Γι’ αυτό και στον ΕΟΤ έχει ήδη ξεκινήσει η προετοιμασία για το 2023”.

“Παρά τις δυσκολίες και την αβεβαιότητα που έχουμε μπροστά μας το χειμώνα, πιστεύω ότι η επόμενη χρονιά έχει εξαιρετικές προοπτικές για την χώρα μας. Αυτό διαπιστώσαμε και στην μεγάλη περιοδεία που πραγματοποιήσαμε με τον Υπουργό Τουρισμού κ. Κικίλια σε χώρες της Ευρώπης όπου είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με αεροπορικές και tour operators και τις δυνατότητες επιμήκυνσης αλλά και για την επόμενη χρονιά”, σημειώνει ο κ. Φραγκάκης.

Εστιάζοντας στη χειμερινή περίοδο ο κ. Φραγκάκης υπογράμμισε ότι ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε στην ΔΕΘ ένα πρόγραμμα κινήτρων ενόψει της χειμερινής περιόδου και ήδη έχει ξεκινήσει η υλοποίησή του στον Οργανισμό, με στόχο να οδηγήσουμε τη συνέχεια του νήματος της φετινής επιτυχημένης περιόδου στους επόμενους μήνες αλλά και στην επόμενη σεζόν, με όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα, εξηγεί ο κ. Φραγκάκης.

“Ο ΕΟΤ υποστηρίζει το εγχείρημα, μεταξύ άλλων, με καμπάνιες διαρκείας αλλά και με νέα καμπάνια τόσο για τον χειμώνα όσο και για το 2023 με έμφαση στην βιωσιμότητα και την ποιότητα της ελληνικής τουριστικής εμπειρίας που σύντομα θα παρουσιαστούν, εξηγεί ο κ. Φραγκάκης”.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας