Από τους celebrity σεφ στους celebrity… γυμναστές!

Luxury-hotelsΚαθώς η αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων απευθύνεται σε ένα niche –είναι η αλήθεια– τμήμα του πελατειακού κοινού, η αναγκαιότητα εκ μέρους των ξενοδόχων να διαφοροποιηθούν είναι έντονη όσο και… δημιουργική! Βλέπετε, ολοένα και πιο συχνά λαμβάνουν χώρα στη συγκεκριμένη αγορά συνεργασίες με κορυφαίους οίκους μόδας, σχεδιαστές, celebrity σεφ κ.ο.κ. Όλα στον βωμό της αποτελεσματικής διαφήμισης και του αντίστοιχου προσπορισμού, κατά το δυνατόν, μεγαλύτερου ποσοστού δυνητικής πελατείας.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ILHA: «Μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, το κορυφαίο trend στην αγορά των luxury ξενοδοχείων ήταν η συνεργασία με σχεδιαστές μόδας. Σήμερα, πλέον, γινόμαστε μάρτυρες μίας αντίστοιχης τάσης που εμπλέκει την ευεξία και την υγεία!

Μία από τις πλέον έντονες τάσεις που καταγράφεται είναι τα luxury hotels… εν πλω. Τόσο μεταφορικά όσο και στην πράξη

Υπό αυτό το πρίσμα, διαπιστώνεται πως ολοένα και πιο συχνά πολυτελή ξενοδοχεία να αντικαθιστούν τις υποτυπώδεις εγκαταστάσεις των γυμναστηρίων τους είτε με πλήρως εξοπλισμένα γυμναστήρια, που δεν έχουν κάτι να ζηλέψουν σε σχέση με αντίστοιχες καθετοποιημένες επιχειρήσεις που υφίστανται στη διεθνή αγορά, ενώ δεν λείπουν τα παραδείγματα κορυφαίων γυμναστηρίων να συνεργάζονται απευθείας με luxury hotels προκειμένου να προσφέρουν τις επώνυμες υπηρεσίες συνολικής εκγύμνασης, δημιουργώντας μία ιδιότυπη συνεργασία με αμφίπλευρα οφέλη για τους εμπλεκομένους. Ορισμένα άλλα έχουν ήδη συνάψει συμφωνίες συνεργασίας με celebrity γυμναστές, οι οποίοι με τη σειρά τους παρέχουν σχετικά μαθήματα εκγύμνασης στους πελάτες των ξενοδοχείων συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας. Άρα, η φροντίδα και η εκγύμναση του σώματος σε συνδυασμό με τη σωματική και ψυχολογική αναζωογόνηση αναμένεται να… οδηγήσουν την πορεία των luxury hotels κατά τη διάρκεια των επόμενων χρόνων.

Η τεχνολογία και η eco-προσέγγιση προϋποθέτουν επενδύσεις

Εξυπακούεται πως η τεχνολογία διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο για την αποτελεσματικότητα σε όρους ανταγωνισμού και την εν γένει μακροημέρευση των ξενοδοχειακών μονάδων και δη όσων εντάσσονται στην κατηγορία των tech-efficient και των υπερσύγχρονων. Την ίδια στιγμή, φροντίζουν για την οικονομική βιωσιμότητά τους διαμέσου του περιορισμού πολλαπλών πηγών και περιοχών σπατάλης, μειώνοντας ταυτόχρονα το αποτύπωμα άνθρακα τόσο των ίδιων των επισκεπτών όσο και των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Hirschowitz: «Στον διεθνή ξενοδοχειακό χάρτη έχουν κάνει την εμφάνισή τους την τελευταία πενταετία μία σειρά από επιχειρήσεις, ακόμη και οργανωμένες αλυσίδες, οι οποίες και προσπαθούν να “πείσουν” τους πελάτες τους να πληρώσουν περισσότερα χρήματα, καθώς διαμένουν σε ένα ξενοδοχείο που διασφαλίζει χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα.

Παρ’ όλα αυτά, τα μηνύματα που λαμβάνω δεν μπορώ να πω πως είναι ιδιαίτερα θετικά, καθώς οι πελάτες δεν δείχνουν διατεθειμένοι να συναινέσουν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αναφορικά με τις απαιτούμενες εργασίες τεχνολογικής αναβάθμισης, τολμώ να πω πως κρίνονται –περίπου– ως επιτακτικές, καθώς υπάρχει ένα δίπολο πίεσης, τόσο από τον ανταγωνισμό και την εν γένει αγορά όσο και από τους ίδιους τους πελάτες που αναζητούν state-of-the-art τεχνολογίες στις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις. Ξέρετε, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί η εποχή κατά την οποία η διάθεση ασύρματης σύνδεσης στο internet θεωρούνταν επαρκής! Σήμερα, πλέον, έχουμε εισέλθει σε πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες, εξειδικευμένες εφαρμογές μέσω των οποίων εξ αποστάσεως οι πελάτες ρυθμίζουν τις… logistics λεπτομέρειες της διαμονής τους (λ.χ. ρύθμιση θερμοκρασίας, ιδιαίτερες απαιτήσεις σε επίπεδο γεύσεων κ.ά.).

Luxury-hotels

Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα να οδηγούν τους ιδιοκτήτες των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων να αναζητούν κεφάλαια προς επένδυση, προκειμένου να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα και στις αντίστοιχες απαιτήσεις. Μία ακόμη χρηστική επισήμανση που πρέπει να γίνει είναι πως, για το ζήτημα της μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα και της εν γένει –τυχόν– ρυπογόνου λειτουργίας ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων, θα απαιτηθεί τέτοιου είδους τεχνολογία, η οποία την ίδια στιγμή θα μειώνει και τα σχετικά κόστη! Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ο τομέας της διαχείρισης ενέργειας βιώνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ημέρες, όπου η καινοτομία που απορρέει είναι πραγματικά εντυπωσιακή! Μάλιστα, σύντομα το σύνολο της ξενοδοχειακής αγοράς αναμένεται να στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία να πετύχουν τους “πράσινους” στόχους τους, περιορίζοντας και τα έξοδά τους στο εγγύς μέλλον».

Στόχος η προσθήκη τοπικού περιεχομένου σε events και προσπάθειες networking

Luxury-hotelsΑναφορικά με τους στόχους του ILHA το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, ο κ. Hirschowitz ήταν αποκαλυπτικός τόσο για το παρόν όσο και για τη μελλοντική κατεύθυνση των δράσεων και πρωτοβουλιών που αναμένεται να αναλάβει ο Οργανισμός. Κι αυτό, καθώς επεξεργάζεται αυτή τη στιγμή την παρουσίαση περιφερειακού περιεχομένου, το οποίο σχετίζεται με πόλεις που προσελκύουν έντονα μεγέθη τουριστικού ρεύματος, έτσι ώστε να αναπτύξει και να λανσάρει περισσότερα events και ευκαιρίες αποτελεσματικής δικτύωσης. «Σε πρώτο πλάνο συνεργαζόμαστε με το Παρίσι, το Χονγκ Κονγκ και το Λονδίνο, ενώ θα ακολουθήσουν αρκετές ακόμη. Εξάλλου, εάν αναλογιστείτε πως σε διεθνές επίπεδο υπάρχουν συνολικά περισσότερες από 50 πόλεις που συγκεντρώνουν τα απαιτούμενα κριτήρια, τότε αντιλαμβάνεστε το εύρος και το βάθος της συγκεκριμένης κίνησής μας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας