Το Ελ-Ελαφρύ

Το Ελ-Ελαφρύ με νέα digital καμπάνια.

Η νέα digital καμπάνια από την ΗΠΕΙΡΟΣ για το Ελ-Ελαφρύ με πρωταγωνιστή τον Θανάση Αλευρά προειδοποιεί για το νέο έκτακτο γευστικό φαινόμενο που έχει ξεκινήσει από την Ήπειρο και συμφωνα όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας:

«Αναμένεται να θέσει σε λευκό κλοιό γεύσης όλο το μήκος και πλάτος της επικράτειας. Ειδικοί με-τυρολόγοι είναι βέβαιοι ότι ευθύνεται το ΗΠΕΙΡΟΣ Ελαφρύ και συστήνουν ψυχραιμία και απόλαυση.

Οι αρχές ενημερώνουν τους απανταχού τυρόφιλους να επισκεφθούν το www.elelafry.gr προκειμένου να παρακολουθούν την επέλαση του φαινομένου και να δουν πώς αυτό επηρεάζει παραδοσιακές τοπικές συνταγές και πόσες θερμίδες γλυτώνουν με τη χρήση του. Επιπλέον, κάνοντας share την αγαπημένη τους συνταγή έως τις 5 Νοεμβρίου παίρνουν μέρος στον διαγωνισμό και μπαίνουν στην κλήρωση για να κερδίσουν μοναδικά δώρα από την ΗΠΕΙΡΟΣ».

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ είναι ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής τυροκομικών προϊόντων στην Ελλάδα, επεξεργάζεται ετησίως περίπου 27.000 τόνους αιγοπρόβειου γάλακτος και διαθέτει ιδιόκτητες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, στον Αμμότοπο Άρτας, στην Ήπειρο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας