Oι καταναλωτές τείνουν να κάνουν πλέον λιγότερα και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια, να ταξιδεύουν περισσότερο με την οικογένεια και να αναζητούν εμπειρίες στις διακοπές τους.

Αυτό δήλωσε ο διευθυντής της TUI βόρειων περιοχών του Ην. Βασιλείου, Andrew Flintham, κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε εκδήλωση Tui Talks για τα μέσα ενημέρωσης την περασμένη εβδομάδα, διευκρινίζοντας ότι όραμα του τουρ οπερέιτορ είναι η «μαζική εξατομίκευση» των διακοπών.

Επιπλέον, όπως είπε ο κ. Flintham, η TUI εντόπισε την τάση για εκτεταμένες διακοπές, συμπεριλαμβανομένων των διακοπών απομακρυσμένης εργασίας.

Οι άνθρωποι ταξιδεύουν για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα προκειμένου να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος διακοπών, όμως πιστεύουμε ότι θα αρχίσουν και πάλι να σκέφτονται πώς θα μπορούν να ταξιδεύουν σε συνάρτηση με πιο ευέλικτους τρόπους εργασίας, τόνισε.

Οι ταξιδιώτες θα αρχίσουν να εμβαθύνουν περισσότερο στον προορισμό για μια περίοδο. Θα υπάρξουν προτιμήσεις για 10ήμερα ταξίδια, τα οποία θα περιλαμβάνουν επτά ημέρες διακοπών και τρεις ημέρες εργασίας, για παράδειγμα.

Επιπλέον, οι διακοπές από μέλη της οικογένειας διαφορετικών γενεών που αποτελούσε αυξανόμενη τάση πριν την πανδημία, θα συνεχιστεί και μετά από αυτήν.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες όπως τη δυνατότητα ανταποδοτικότητας στις τοπικές κοινωνίες ή να δραστηριοποιηθούν πιο κοντά στο σπίτι.

Αναφερόμενος στο όραμα του τουρ οπερέιτορ για «μαζική εξατομίκευση» στις διακοπές, τόνισε ότι το εύρος αυτό είναι τεράστιο, από διακοπές παραλίας, μέχρι τουρ, city break, σκι, κρουαζιέρα ποταμού και θαλάσσης. Στόχος μας είναι στο μέλλον να δημιουργούμε κάτι μοναδικό για τους πελάτες μας και να τους προσφέρουμε την ευελιξία να δημιουργούν τις δικές τους ιδανικές διακοπές, υπογράμμισε.

Αναμφίβολα, είπε, η πιο μεγάλη τάση μετά την πανδημία είναι η ευελιξία και αυτό θα συνεχιστεί. Ενώ δεν πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα απαιτούν το ίδιο επίπεδο ευελιξίας που απαιτούσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η τάση αυτή αναμένεται να διαμορφώσει τα ταξίδια καθώς προχωράμε προς το μέλλον.

Η ευελιξία, τόνισε, θα αφορά την επιλογή δωματίου στα ξενοδοχεία και τα resort προτίμησης των ταξιδιωτών, το φαγητό στις πτήσεις, τη διασκέδαση που θα παρακολουθούν μέσα από τα συστήματα διασκέδασης στις πτήσεις, ή απλώς η δυνατότητα αλλαγής ξενοδοχείου ή μετακίνησης των διακοπών σε μεταγενέστερη ημερομηνία εάν υπάρχει αυτή η ανάγκη.

Το πώς, πότε και γιατί ταξιδεύουν οι άνθρωποι είναι οι ερωτήσεις που θέτουμε στους εαυτούς μας καθημερινά και θα μας οδηγήσουν στον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούμε την ευελιξία στο μέλλον, σημείωσε ο κ. Flintham.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας