Τώρα και food trends μέσω delivery!

uber eatsΤο πλήθος των διανομών φαγητού εκ μέρους της Uber Eats, σε συνάρτηση με το γεγονός ότι λειτουργεί σε πολλές χώρες ανά ήπειρο και σε ακόμη περισσότερες πόλεις, της έχει επιτρέψει να διαθέτει έναν ιδιαίτερα εκτενή γνωστικό πλούτο περί της γεύσης, των συνηθειών και των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, τα στελέχη της εταιρείας συγκέντρωσαν κι ανέδειξαν πρόσφατα έναν κατάλογο που περιλαμβάνει 20 κορυφαίες γεύσεις κι υλικά για το 2018.
Σε αυτόν περιλαμβάνονται:
Τοστ – Αβοκάντο – Goth γεύσεις – φαγητά και πρώτες ύλες που έχουν μαύρο χρώμα εξαιτίας της έκχυσής τους, λ.χ. με μελάνι σουπιάς, κάρβουνα κ.ά. – Αγγούρι – Φτερούγες κοτόπουλου – Tofu – Σούπες – Σέλερι – Τόνος – Tacos – Σολωμός – Καρύδα – Καφέ ρύζι – Hummus – Kale – Φύκια θαλάσσης – Poké – Ψιλοκομμένο ωμό ψάρι που σερβίρεται είτε ως ορεκτικό είτε ως κυρίως κι αποτελεί σήμα κατατεθέν της παραδοσιακής κουζίνας της Χαβάης – Σούσι – Καυτερή σως Sriracha – Ακάι.

uber eatsΓια το τρέχον έτος, κι έπειτα από την αξιοποίηση των διαθέσιμων στοιχείων, τα στελέχη της Uber Eats κατέληξαν σε ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα, αναφορικά με τα αναδυόμενα food trends για το 2019. Σε αυτά ξεχωρίζουν:
• «Καθαρές» τροφές. Σήμερα, πλέον, οι καταναλωτές δεν παραγγέλνουν με την ίδια ευκολία, ενδεχομένως και συχνότητα, πίτσα, σουβλάκια ή κινέζικο, καθώς ο παράγοντας ευεξία και υγιεινή διατροφή αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην καθημερινότητα και το ενδιαφέρον τους. Υπό αυτό το πρίσμα, αναζητούν όλο και πιο συχνά γεύσεις με λιγότερες ή καθόλου τοξίνες, «καθαρές» συνταγές που εμπεριέχουν εναλλακτικές προς το κρέας πρώτες ύλες, όπως tofu και seitan, και φυτικά τρόφιμα, όπως γύρη μελισσών και βρώσιμα λουλούδια.
• Ζυμωμένα τρόφιμα. Από το kimchi (βασικό συστατικό της Κορεάτικης κουζίνας – παραδοσιακό πιάτο από αλατισμένα και ζυμωμένα λαχανικά, συνήθως από λάχανο Napa και κορεατικά ραπανάκια, με διάφορα καρυκεύματα, όπως σκόρδο, τζίντζερ κ.ά.) μέχρι το kombucha (ζυμωμένο, ελαφρώς αλκοολικό, ελαφρώς αναβράζον, γλυκό μαύρο ή πράσινο τσάι ποτό, συνήθως ως λειτουργικό ρόφημα για τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία), ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ακολουθούν την τάση των ζυμωμένων τροφίμων.
• Γάλα. Εναλλακτικές προς το «παραδοσιακό» γάλα λύσεις συνεχίζουν να κάνουν έντονη την παρουσία τους, με το γάλα μπιζελιών να ξεχωρίζει.

uber eatsΌσο για το Top 20 των γεύσεων και προϊόντων που θεωρεί η ομάδα του Uber Eats πως θα αφήσουν δυνατά το στίγμα τους κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, αυτό περιλαμβάνει τα εξής:
Φυτικά τρόφιμα – Smoothie bowls – Γάλα από μπιζέλια – Seitan (γλουτένη από σιτάρι) – Ταϊλανδέζικο παγωτό – Manaeesh (ανατολίτικη πίτα που περιλαμβάνει θυμάρι, τυρί και μοσχαρίσιο κιμά) – Τροφές πλούσιες σε σίδηρο – Keto – Πλιγούρι – Κίτρινη κολοκύθα – Farro – Κουρκούμη – Tofu – Chia – Περουβιανό ρύζι Chulpe – Μέλι – Vegan – Κινόα – Agave – Γύρη μελισσών.

Μέχρι το 2030 η πλειοψηφία των γευμάτων που σήμερα μαγειρεύονται στο σπίτι, θα παραγγέλλεται online και θα παραδίδεται είτε από εστιατόρια είτε κεντρικοποιημένα!

Στοχευμένη υπηρεσία και για επιχειρήσεις!

Το επόμενο βήμα για την Uber ήταν το λανσάρισμα της υπηρεσίας Eats for Business, μέσω του οποίου διασφαλίζεται γρήγορος, αξιόπιστος και γευστικός τρόπος παραγγελίας φαγητού στο γραφείο, σε εταιρικά meeting, συναντήσεις με πελάτες κ.ά. Πρόκειται για έναν τρόπο, ώστε οι εταιρείες να φροντίζουν αναφορικά με τη διαχείριση του delivery φαγητού για τους υπαλλήλους τους, ανεξαρτήτως εάν αυτοί πραγματοποιούν παραγγελία για το γραφείο ή εάν ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Για παράδειγμα, πολλοί εργαζόμενοι που αναγκάζονται να βρίσκονται μακριά από το σπίτι τους για κάποιο επαγγελματικό ταξίδι, μέσω του Uber Eats μπορούν να αναζητούν κι εν τέλει να επιλέγουν από την επιθυμητή κουζίνα ή εστιατόριο που συγκεντρώνει πολλές και καλές κριτικές τα πιάτα που ορέγονται, τα οποία φτάνουν στο ξενοδοχείο που μένουν σε ελάχιστο χρόνο, στη μισή τιμή σε σχέση με ό,τι θα κόστιζε το γεύμα στο ίδιο το ξενοδοχείο και με τιμολόγηση και καταχώριση απευθείας στο σύστημα εξόδων της εταιρείας! Το Uber Eats for Business έχει ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να αποκτούν τη δυνατότητα ελέγχου κι αναφοράς των χρεώσεων.

uber eats

Με το Eats for Business, οι οργανισμοί ανά τον κόσμο μπορούν να επωφεληθούν από πολλαπλές διευκολύνσεις κι ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα που προωθεί η Uber, όπως καλά σχεδιασμένα μενού για γεύματα αργά το βράδυ στο γραφείο, για ομάδες εργασίας, για ελαφριά σνακ, για πολύωρα εταιρικά meeting, για επίσημες εκδηλώσεις κ.ο.κ. Η εταιρεία μπορεί, επίσης, να επιλέγει μέχρι ποιο σημείο σε επίπεδο ποσού θα χρηματοδοτεί κάθε γεύμα χωριστά κ.ά. Επιπροσθέτως, οι επιχειρήσεις έχουν μια εκτενή και ξεκάθαρη εικόνα, αναφορικά με τις χρεώσεις που προκύπτουν και σχετίζονται με τις παραγγελίες των εργαζομένων ή των ομάδων εργασίας. Παράλληλα, μπορούν να λαμβάνουν και να αξιοποιούν μια σειρά από πλούσια αναλυτικά στοιχεία, ώστε να αποκτούν σαφή εικόνα, σχετικά με το τι ξοδεύουν και πότε, τις συνήθειες των εργαζομένων τους κ.ο.κ.

Στοιχεία, που μπορούν, επίσης, να βοηθήσουν τις εταιρείες να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις για το είδος των γευμάτων που πρέπει να προσφέρουν λ.χ. σε μεμονωμένες ομάδες εργασίας. Οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους εξοικονομούν χρόνο, δεν μπλέκουν σε μια ατέρμονη διαδικασία αναζήτησης και, ταυτόχρονα, χρεώνουν τον διαθέσιμο εταιρικό λογαριασμό, μέχρι του σημείου που τους επιτρέπεται, βάσει της εταιρικής πολιτικής που εφαρμόζεται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας