Εκπαιδεύοντας τους Έλληνες καταναλωτές…

Ένα από τα ζητήματα που προσπαθεί να κάνει πράξη η Celestyal Cruises στο εσωτερικό μέτωπο, είναι να «εκπαιδεύσει» και να «μυήσει» ταυτόχρονα τους Έλληνες στην κρουαζιέρα, προωθώντας την ως ένα ολοκληρωμένο όσο και θελκτικό προϊόν. Μια από τις βασικές αγωνίες της εταιρείας είναι να αλλάξει τo παρεξηγημένο και εν πολλοίς λανθασμένο perception που έχει ο μέσος Έλληνας για την κρουαζιέρα.

Μάλιστα, τα στελέχη της εταιρείας υποστηρίζουν πως το εν λόγω εγχείρημα συγκεντρώνει αρκετές προοπτικές ανάπτυξης και μετεξέλιξης κατά τη διάρκεια των προσεχών ετών, καθώς τα έως τώρα μεγέθη κινούνται σε χαμηλά μεν, ικανοποιητικά δε επίπεδα σε σχέση με το εσωτερικό τουριστικό ρεύμα.

Το πρώτο, αβίαστο συμπέρασμα που προέκυψε με βάση την ενεργό και άμεση συμμετοχή των στελεχών της Celestyal Cruises σε όλη την διάρκεια της έκθεσης, ήταν ότι η Ελλάδα… πουλάει και μάλιστα πολύ!

Αυτό λοιπόν το γεγονός, σε συνδυασμό με τη διασφάλιση μέχρι και 6 προορισμών (Πειραιάς, Μήλος, Μύκονος, Σαντορίνη, Πάτμος και Κουσάντασι) σε ένα επταήμερο πρόγραμμα κρουαζιέρας, αλλά και την ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική (ο ορισμός του value for money) για την απόλαυση ενός ολοκληρωμένου προϊόντος, θα έχουν καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση όλο και περισσότερων Ελλήνων ταξιδιωτών-πελατών.

Celestyal Cruises!Κρουαζιέρα και τον χειμώνα στο Αιγαίο!

Ένα από τα ζητούμενα και τα μεγάλα «στοιχήματα» του ελληνικού τουρισμού έχει να κάνει με την –πολυσυζητημένη– επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν. Φέτος, δειλά-δειλά, ορισμένοι εγχώριοι προορισμοί επιχειρούν να συμμετάσχουν δυναμικά σε αυτή την αναδυόμενη πρόκληση, η οποία μόνο πλεονεκτήματα και οφέλη έχει να αποφέρει σε όλες τις κατευθύνσεις.

Πρωτοπορώντας, για ακόμη μια φορά, η Celestyal Cruises αποφάσισε να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας, επιμηκύνοντας μέχρι τον Δεκέμβριο την εκάστοτε τουριστική περίοδο. Συγκεκριμένα, έχοντας ως αφετηρία της τον Πειραιά, η εταιρεία εντάσσει εκ νέου στα προϊόντα-προτάσεις της την Κωνσταντινούπολη, με τη νέα 7ήμερη κρουαζιέρα «Εκλεκτό Αιγαίο», με συνολικά 6 δρομολόγια, τα οποία θα πραγματοποιούνται από τις 21 Οκτωβρίου μέχρι και τις 25 Νοεμβρίου 2019.

Celestyal Cruises!Μάλιστα, ένα από τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει είναι –μεταξύ άλλων– το γεγονός ότι περιλαμβάνει για πρώτη φορά ως προορισμό τον Βόλο, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες της να επισκεφτούν τα εντυπωσιακά βουνά των Μετεώρων και το Τσανάκαλε της Τουρκίας, την Τροία και την Καλλίπολη. Την ίδια στιγμή, το επταήμερο δρομολόγιο «Εκλεκτό Αιγαίο» θα επισκέπτεται, επίσης, το Ηράκλειο και τη Σαντορίνη και κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στη Μύκονο θα αναχωρεί στις 02:00 π.μ., ώστε οι επιβάτες να έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τη νυχτερινή ζωή του κοσμοπολίτικου νησιού!

Με αυτές τις κινήσεις, η Celestyal Cruises επιχειρεί να φτάσει ακόμα πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου που έχει θέσει ώστε να κάνει κρουαζιέρες όλο τον χρόνο στο Αιγαίο. Επίσης, αυτή η πολύ σημαντική, εμπορικά και πολιτιστικά, κίνηση εντάσσεται στη συνολικότερη στρατηγική που έχει χαράξει η εταιρεία αναφορικά με την ενδυνάμωση του ελληνικού homeporting και της πολύπλευρης συμβολής του στην εθνική οικονομία!

Celestyal Cruises!Όμως, η Celestyal Cruises δεν μένει σε αυτά, καθώς εντός του 2019 –και δη τον Δεκέμβριο– σχεδιάζει να εγκαινιάσει ακόμα μια 7ήμερη κρουαζιέρα με τη χαρακτηριστική ονομασία «3 Ήπειροι», έχοντας πάντοτε ως λιμάνι αφετηρίας τον Πειραιά. Το πρώτο δρομολόγιο προγραμματίζεται να αναχωρήσει στις 2 Δεκεμβρίου, ενώ το πέμπτο και τελευταίο στις 30 Δεκεμβρίου 2019. Όσο για τους προορισμούς που θα προσεγγίζει, αυτοί είναι η Αλεξάνδρεια και το λιμάνι Πορτ Σάιντ της Αιγύπτου, το λιμάνι Άσντοντ στο Ισραήλ, το Κουσάντασι (Έφεσος), τη Λεμεσό και τη Ρόδο.

Τέλος, ένα από τα ενδεχόμενα που έχουν… πέσει στο τραπέζι της Celestyal Cruises έχει να κάνει και με τη δραστηριοποίησή της και στο κομμάτι της Αδριατικής. Για να γίνει αυτό, ωστόσο, απαιτείται ένας προσεκτικός σχεδιασμός προκειμένου να προσελκύσει ικανοποιητικό πλήθος πελατών-επιβατών. Αυτό που σίγουρα θα απαιτηθεί είναι το έντονο marketing σε επίπεδο brand destination, καθώς νησιά με τη δυναμική του brand name της Μυκόνου και της Σαντορίνης, δεν συναντώνται σε καθημερινή βάση…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας