H Περιφέρεια Αττικής και ο Πόρος θα προβληθούν με την υποστήριξη του ΕΟΤ αυτό το καλοκαίρι από το δημοφιλέστερο Ομοσπονδιακό τηλεοπτικό κανάλι της Ρωσίας «Russia 1».

Συγκεκριμένα αναμένεται να προβληθούν πέντε ιστορίες για την Ελλάδα, διάρκειας τριών λεπτών έκαστη και θα επαναλαμβάνονται τρείς φορές την ημέρα με θέματα:

  • Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου
  • Αγώνες για ηλικιωμένους (Sofia Senior Games)
  • Τα μυστικά της ελληνικής μακροζωίας (κρασιά, θαλασσινά, διατροφή)
  • Ελληνικό εθνικό χαρακτήρα (συνεντεύξεις με απλούς ντόπιους)
  • Σταύρος Νιάρχος (νέο πολιτιστικό σημείο)

Πρόκειται για ταξίδι εξοικείωσης που οργάνωσε το γραφείο Ε.Ο.Τ. Ρωσίας και Κ.Α.Κ. για το «Russia 1» ,που σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του 2016, ακροατήριο του είναι το 98,5% του πληθυσμού της Ρωσίας + 50 εκατ. άτομα στις χώρες Κ.Α.Κ. και στις χώρες της Βαλτικής Το πρόγραμμα των συνεργατών του ρώσικου καναλιού στην Ελλάδα έχει κατά προσέγγιση ως ακολούθως:

  • Γυρίσματα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου: θέσεις στην Αθήνα, τον Πειραιά και Επίδαυρο (10.06 / 13.06)
  • Γυρίσματα των Αγώνων (Sofia Senior Games) (Βουλιαγμένη, 9-11.06)
  • Αμπελώνες στην Αττική (οποιαδήποτε μέρα)
  • Πολιτιστικό κέντρο Σταύρος Νιάρχος (κάθε μέρα)
  • Μουσείο της Ακρόπολης –Αθηναϊκή Riviera – Σούνιο
  • Μικρολίμανο στον Πειραιά και μαθήματα μαγειρικής
  • Ταξίδι στον Πόρο: αξιοθέατα, ψαράδες και λιμάνι (11-13.06)

Στο μεταξύ ήδη από την 1 Ιουνίου, βρίσκεται στην Ελλάδα η πολύ γνωστή Ινδή travel blogger Shenaz Treasuryvala, προκειμένου να επισκεφθεί με την υποστήριξη του ΕΟΤ την Αθήνα, Μύκονο, Σαντορίνη, Κρήτη και Νάξο. Η εν λόγω blogger αποτελεί ιδιαίτερα γνωστό τηλεοπτικό πρόσωπο στο δημοφιλές νεανικό και μουσικό κανάλι MTV India ενώ παράλληλα είναι και ηθοποιός. Χαρακτηρίζεται για τον ξεχωριστό τρόπο που παρουσιάζει τους τουριστικούς προορισμούς καθώς η προβολή γίνεται με έναν αυθεντικό και προσωπικό τρόπο. Οι ταξιδιωτικές της εμπειρίες έχουν παρουσιασθεί σε κορυφαία Μ.Μ.Ε. στην Ινδία και στις ΗΠΑ. Έχει συνεργαστεί με τα Μ.Μ.Ε.: The Times of India, Hindustan Times, Variety και Cosmopolitan. Επισημαίνεται επίσης ότι έχει συνεργαστεί με πολλούς Διεθνείς Τουριστικούς φορείς και ξενοδοχειακές αλυσίδες και έχει προβάλει αντίστοιχα τα ξενοδοχεία που τη φιλοξένησαν καθώς και τους προορισμούς που επισκέφτηκε. Η επισκεψιμότητα των social media που διαθέτει είναι: Instagram: 154.000 ακόλουθοι, Facebook: 569.000 ακόλουθοι, You Tube: 4 εκατομμύρια views.

Πρόκειται για μία ακόμη δράση του ΕΟΤ, στο πλαίσιο του στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ. καθώς και της αποτελεσματικής σχεδιασμού προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό-ως ιδανικού τουριστικού προορισμού 365 μέρες το χρόνο- με τον οποίο επιχειρείται άνοιγμα σε νέες αγορές-στόχους του εξωτερικού (Βραζιλία, Ινδία κ.α.). Υπενθυμίζεται ότι φέτος για πρώτη φορά αποφασίστηκε ο Ε.Ο.Τ. να συμμετέχει με περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΟΤΜ, που έλαβε χώρα στη Βομβάη της Ινδίας το χρονικό διάστημα 21-23.2.2017.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας