Πώς μια ΑΙ πλατφόρμα παράγει αξία για την εστίαση

Πόσο πιθανό είναι το ΑΙ να… αποφασίζει για το τι θα τρώει ο πελάτης;

Data… παραγγελία! Data... παραγγελία!Η ανάδυση μιας σειράς καινοτόμων τεχνολογιών δεν αναμένεται, απλώς, να μεταβάλλει συνθήκες και πρακτικές που ισχύουν σε μια αγορά, αλλά και να επιβάλλει το αποτέλεσμα της διαδικασίας επεξεργασίας δεδομένων και τάσεων, προκειμένου να συνθέσει το περιεχόμενο μιας εντελώς καινούργιας πραγματικότητας. Κάτι τέτοιο φιλοδοξεί να υλοποιήσει η Tastewise, μέσω της πλατφόρμας της, που αναλύει δισεκατομμύρια σημεία συλλογής δεδομένων περί του φαγητού (από τα μενού και τις συνταγές μέχρι τα social media), παρέχοντας real time insights για εστιατόρια, εταιρείες catering, brands φαγητού κ.ά.

Το timing αποτελεί ένα από τα κύρια ζητούμενα του σύγχρονου επιχειρείν, πόσο μάλλον όταν αναζητείται η σύλληψη κι υλοποίηση της καινοτομίας στο επίπεδο των τροφίμων. Προς αυτή την κατεύθυνση, οι ιδρυτές της ισραηλινής startup, Tastewise, έθεσαν στόχο να εξοπλίσουν τους επαγγελματίες της εστίασης με τέτοια εξειδικευμένη γνώση, ώστε αυτοί με τη σειρά τους να αναγνωρίζουν και να στοχεύουν σε επιμέρους τμήματα, ακόμη κι ανταγωνιστές, αντιλαμβανόμενοι σε βάθος τα trends που αναδύονται στην αγορά, προσδιορίζοντας, ταυτόχρονα, ποια πιάτα, προϊόντα ή ακόμη και μενού πρέπει, πλέον, να σερβίρονται. Η Tastewise βασίζεται στο machine learning, προκειμένου να αξιοποιεί τη μαγειρική συνείδηση που οδηγεί σε κορυφαίες φρέσκιες γεύσεις τροφίμων και ποτών σε διεθνές επίπεδο!

Συγκεντρώνοντας κι αναλύοντας δεδομένα για την εξαγωγή γνώσης!

Η πλατφόρμα της Tastewise εξασφαλίζει πλήρως ανανεωμένα insights της βιομηχανίας τροφίμων, προβλέψεις, αναδυόμενες τάσεις κ.ο.κ. που στηρίζονται στην ανάλυση δισεκατομμυρίων –κυριολεκτικά– social media posts και φωτογραφιών, κριτικών εστιατορίων, συνταγών κ.ά. Αποτέλεσμα; Μέσω της πλατφόρμας της ισραηλινής εταιρείας, οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, αλλά κι οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην τροφοδοσία των πρώτων υλών έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζονται, να εξυπηρετούν, να προβάλλουν και να προωθούν τις προϊοντικές προσφορές, με εξαιρετικά ευφυή τρόπο, σε τοπικό κι εθνικό επίπεδο!

Data... παραγγελία!Data… Μέσω της συλλογής κι εν συνεχεία της επεξεργασίας των πολυάριθμων δεδομένων από αναρίθμητα σημεία, είναι σε θέση να ανακαλύπτουν τη διάδραση του τελικού καταναλωτή με το φαγητό, σε επίπεδο πραγματικής ζωής. Σε αυτή την προσπάθεια… συμβάλλουν περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο φωτογραφίες σε μηνιαία βάση, που έχουν άμεση συνάφεια και σχέση με το φαγητό και τα αντίστοιχα προϊόντα, κάτι παραπάνω από 160.000 μενού εστιατορίων, καθώς επίσης και τουλάχιστον 1 εκατομμύριο online συνταγές. Μάλιστα, η Tastewise συνεργάζεται στενά με εστιατόρια, brands τροφίμων κι εν γένει παράγοντες της αγοράς, προκειμένου να ανακαλύπτει και να προσδιορίζει με μεγάλη ακρίβεια ευκαιρίες που εμφανίζονται, τα «θέλω» των καταναλωτών, τις προτιμήσεις τους, όσα τους αρέσουν κι όσα όχι, νέα συστατικά κ.ο.κ. Data… παραγγελία! Data… παραγγελία!

Έτσι, ο ενδιαφερόμενος, πληκτρολογώντας λ.χ. τον όρο «πίτσα», ενημερώνεται αυτομάτως πως το μπρόκολο εμφανίζει έντονη δυναμική ως topping, της τάξεως του 85%, σε ετήσια βάση διεθνώς. Μάλιστα, η πλατφόρμα της Tastewise έχει ξεκινήσει και καθοδηγεί την παραγόμενη γνώση και σε επίπεδο πόλεων, προκειμένου να εξειδικεύσει τις τάσεις στον μέγιστο βαθμό! Σε αυτή τη λογική, καταγράφεται πως π.χ. στη Νέα Υόρκη οι πωλήσεις της πίτσας Nutella αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 500% κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους. Κάτι που ενδεχομένως να αποτελεί ένδειξη για τους εστιάτορες πως θα είναι αποδοτικό για τις πωλήσεις και κατ’ επέκταση για τα ταμεία τους, εάν ενσωματώσουν την εν λόγω πίτσα στο μενού τους και δη στην κατηγορία του επιδορπίου! Data… παραγγελία!   Data… παραγγελίαData… παραγγελία!

Στην προσπάθεια της Tastewise… συμβάλλουν περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο φωτογραφίες σε μηνιαία βάση, που έχουν άμεση συνάφεια και σχέση με το φαγητό και τα αντίστοιχα προϊόντα, κάτι παραπάνω από 160.000 μενού εστιατορίων, καθώς επίσης και τουλάχιστον 1 εκατομμύριο online συνταγές.

Fooding αγορά αξίας $5,75 τρισεκατομμυρίων!

Η Tastewise, που αποτελεί δημιούργημα των Alon Chen και Eyal Gaon, εισέρχεται σε μια αγορά, η αξία της οποίας ξεπερνά τα $5,75 τρισεκατομμύρια δολάρια σε διεθνές επίπεδο! Παράλληλα, πρόκειται για έναν τομέα που, τελευταία, βρίσκεται υπό εξαιρετικά έντονες αλλαγές, παρά το γεγονός ότι ιστορικά θεωρείται ως μια αργά κινούμενη αγορά, που διακρίνεται από σταθερότητα και παραδοσιακή δομή. Ωστόσο, το Internet, τα social media και το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται πως παίζουν καταλυτικό ρόλο στην ευρύτερη μετεξέλιξη της βιομηχανίας. Data… παραγγελία!

Σήμερα, λοιπόν, η αυξημένη μαγειρική συνείδηση επηρεάζει σημαντικά την παγκόσμια διατροφή, τις σχετικές τάσεις και τον χώρο των υπερτροφών, καθιστώντας τη βιομηχανία πιο δυναμική από ποτέ! Καθώς οι καταναλωτές υπαγορεύουν –ουσιαστικά– και ταυτόχρονα επιβάλλουν τις προτιμήσεις, τα εστιατόρια και τα εν γένει brands τροφίμων, οι επαγγελματίες προσπαθούν να εντοπίζουν νέες τάσεις και να ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες… ορέξεις των πελατών. Εκεί, λοιπόν, που τα μενού των εστιατορίων άλλαζαν με την πάροδο διετίας (και βάλε…), σήμερα –πλέον– τα νέα πιάτα αντικαθιστούν τα υπάρχοντα κάθε δίμηνο!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας