Σημείο συνάντησης για τους απανταχού foodies, επαγγελματίες και μη ήταν για 5η χρονιά η FOOD EXPO που διοργανώθηκε το τριήμερο 10-12 Μαρτίου από τη Forum AE.

Στην άκρως επιτυχημένη έκθεση βρέθηκαν 1.302 Έλληνες και ξένοι εκθέτες, 68.000 επαγγελματίες επισκέπτες από 27.800 επιχειρήσεις της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Μαζικής Εστίασης, των Ξενοδοχείων και του Τουρισμού αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά ότι πρόκειται για το μεγάλο γεγονός της χρονιάς που έχει καίρια σημασία για ολόκληρο τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών.

Προσέλευση που ξεπέρασε κάθε προσδοκία

Από την πρώτη κιόλας μέρα φάνηκε ότι αυτή η χρονιά θα είναι μακράν η πιο επιτυχημένη για τη διοργάνωση, που μπορεί να μετρά μόλις πέντε χρόνια συναντήσεων, ωστόσο η αναγνώριση και η αποδοχή που λαμβάνει είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Λίγες ώρες αφού άνοιξαν οι πόρτες του Metropolitan Expo γινόταν πραγματικά το αδιαχώρητο με αποτέλεσμα όλοι οι χώροι παρκινγκ γύρω από την έκθεση να έχουν γεμίσει ασφυκτικά και η αστυνομία να κατευθύνει τα αυτοκίνητα προς το αεροδρόμιο προκειμένου να επιβιβαστούν οι επισκέπτες σε λεωφορεία και να μεταβούν στον χώρο της διοργάνωσης.

Food-ExpoΉταν μια έκθεση που τα είχε πραγματικά όλα. Μπαίνοντας στον εκθεσιακό χώρο το πρώτο πράγμα που έπεφτε στην αντίληψη του επισκέπτη ήταν οι μυρωδιές και τα πλούσια αρώματα από τα προϊόντα των εκθετών. Τα εντυπωσιακά περίπτερα που συναντούσε κανείς σε κάθε ένα Hall του εκθεσιακού κέντρου, μεγάλα και μικρά, ήταν με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένα που δεν θα μπορούσες να μην επισκεφτείς καθένα από αυτά, να δοκιμάσεις τα προϊόντα τους, αλλά και να μιλήσεις με του υπεύθυνους από κάθε εταιρεία οι οποίοι με επαγγελματισμό, αλλά και ενθουσιασμό υποδέχονταν τους επισκέπτες και συνομιλούσαν για αρκετή ώρα μαζί τους.

Ήταν μια έκθεση που τα είχε πραγματικά όλα. Τα εντυπωσιακά περίπτερα που συναντούσε κανείς σε κάθε ένα Hall του εκθεσιακού κέντρου, μεγάλα και μικρά ήταν με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένα που δεν θα μπορούσες να μην επισκεφτείς καθένα από αυτά, να δοκιμάσεις τα προϊόντα τους, αλλά και να μιλήσεις με τους υπεύθυνους από κάθε εταιρεία.”

Πραγματικά η κάθε εταιρεία που συμμετείχε στην έκθεση, είχε σχεδιάσει τα περίπτερα της με πολύ προσοχή και προέβαλε με αρκούντως παραστατικό τρόπο όλα της τα προϊόντα προκειμένου οι επαγγελματίες του χώρου, οι ανταγωνιστές αλλά ακόμα κι οι απλοί επισκέπτες να μπορέσουν να έχουν μια ξεκάθαρη άποψη για το τι διαθέτουν στην αγορά.

Όπως ανέφερε η κα Μωραΐτη, marketing manager της εταιρείας Condito, το φετινό κοινό της έκθεσης ήταν πολύ πιο στοχευόμενο σε σχέση με τις άλλες χρονιές, ενώ οι επισκέπτες, στην πλειοψηφία τους επαγγελματίες του κλάδου, φρόντιζαν από νωρίς να κανονίζουν ραντεβού και να κάνουν το πιο σημαντικό ίσως networking της επαγγελματικής τους ζωής. «Από την πρώτη κιόλας μέρα τα ραντεβού ήταν αρκετά ποιοτικά. Οι επισκέπτες είχαν ένα πολύ στοχευόμενο και εποικοδομητικό τριήμερο», επεσήμανε.

Προϊόντα από όλη την Ελλάδα

Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό το γεγονός ότι μπορούσες να βρεις προϊόντα από κάθε γωνιά της Ελλάδας συγκεντρωμένα σε ένα σημείο, καθώς πάνω από 1.000 Έλληνες εκθέτες από 13 περιφέρειες βρέθηκαν φέτος στην 5η FOOD EXPO είτε με το δικό τους περίπτερο είτε μέσω των τοπικών επιμελητηρίων.

Food ExpoΑνατολική Μακεδονία και Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία (συμμετοχή και Επιμελητηρίων Τρικάλων, Μαγνησίας, Λάρισας, Καρδίτσας), Δυτική Ελλάδα (συμμετοχή και Επιμελητηρίων Ηλίας, Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας), Στερεά Ελλάδα, Αττική, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο (συμμετοχή και Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου) και Νότιο Αιγαίο, είχαν τη δική τους παρουσία στην έκθεση με την Κρήτη να συμμετέχει μέσω των Επιμελητηρίων Χανίων και Λασιθίου και της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η περιφέρεια Ιονίων νήσων συμμετείχε για πρώτη φορά με 14 παραγωγούς από το σύνολο των περιφερειακών ενοτήτων και με προϊόντα όπως κρασί, ελαιόλαδο, κουμ κουάτ, μπίρα, σταφίδα, και τζιτζιμπίρα.

Η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε για 2η φορά στην έκθεση εκπροσωπούμενη από 31 πρότυπες επιχειρήσεις από όλες τις περιφέρειες, ενώ κατά τη διάρκεια του τριημέρου έμπειροι σεφ μαγείρεψαν με τα ιδιαίτερα προϊόντα της Κεντρικής Μακεδονίας τέσσερις μοναδικές συνταγές της μακεδονικής κουζίνας –μανέστρα με μύδια, ντομάτα και φέτα, φούστορον με καβουρμά, μανιταρόσουπα αγιορείτικη και ντολμαδάκια γιαλαντζί– αναδεικνύοντας έτσι τον κυρίαρχο ρόλο της τοπικής γαστρονομίας στην αύξηση των εξαγωγών των ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Food ExpoΜεγάλη ήταν και η συμμετοχή επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε 6 μεγάλους δήμους της Αττικής και συγκεκριμένα: Κρωπίας, Σπάτων-Αρτέμιδος, Παιανίας, Μαρκόπουλου, Σαρωνικού και Λαυρεωτικής.Χωρίς υπερβολή, όλη η Ελλάδα ήταν συγκεντρωμένη κατά τις 10-12 Μαρτίου στη FOOD EXPO. Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως η πλειονότητα των ελληνικών εταιρειών στον χώρο τροφίμων και ποτών προέρχονται από την επαρχία και μέσω της έκθεσης έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε ένα διευρυμένο αγοραστικό κοινό, να διαπραγματευτούν μια ενδεχόμενη εμπορική συνεργασία σε διεθνή κλίμακα και να κάνουν κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές που θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Αυτό εξάλλου είναι και ο στόχος της FOOD EXPO, να μπορέσουν μέσα από αυτή τη σύμπραξη Έλληνες και ξένοι επαγγελματίες του κλάδου να δοκιμάσουν μεγάλη γκάμα προϊόντων (έλαια, βιολογικά τρόφιμα και ποτά, κρέας, κρεατοσκευάσματα, αλλαντικά, κονσερβοποιημένα τρόφιμα, προϊόντα ζύμης, αρτοσκευάσματα, νερά, χυμοί, αναψυκτικά, πρώτες ύλες ζαχαροπλαστικής), πολλά από τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην έκθεση.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας