Η δυναμική, ο βαθμός διείσδυσης και επίδρασης, η αμεσότητα, η αποτελεσματικότητα, η ευελιξία, η «φρεσκάδα» και μια σειρά από αντίστοιχης λογικής παράγοντες & χαρακτηριστικά διακρίνουν την πάσης φύσεως διαδικτυακή παρουσία (website, social media κ.ά.) των σύγχρονων επιχειρήσεων.

websiteΤην παρουσία αυτή οι επιχειρήσεις φροντίζουν να καλλιεργούν σε καθημερινή βάση και, καθώς αυτή εξελίσσεται σε πολλαπλά μέτωπα με πολλές εκφάνσεις, το κύριο ερώτημα που προκύπτει είναι εάν το περιεχόμενο δημιουργεί πόθο, ενθουσιασμό και σε απώτερο βαθμό αγάπη στους επισκέπτες.

Αλήθεια, πόσο… σκληρά «δουλεύει» η διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής σας;

Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά που ακούτε την έκφραση «ποτέ δεν είναι αρκετό…», που συμπληρώνεται από μια –πραγματικά– ευρεία γκάμα εννοιών, πραγμάτων, υπηρεσιών, αξιών, συμπεριφορών κ.ά. Βέβαια, στην περίπτωσή μας, η σωστή διατύπωση είναι: «Ποτέ δεν είναι αρκετό η επιχείρησή σας να διαθέτει απλά και μόνο ένα website». Κάτι το οποίο είναι απολύτως λογικό, καθώς θα πρέπει να αντιμετωπίζετε τη διαδικτυακή σας παρουσία ως το αναγκαίο ψηφιακό «παράθυρο» στον κλάδο που υπηρετείτε.

Μάλιστα, οι επιμέρους πτυχές –ανεξαρτήτως μεγέθους, βαρύτητας, πολυπλοκότητας ή σημασίας– που απαρτίζουν την επιχείρησή σας πρέπει όλες μαζί να αποτελούν τμήματα ενός «παζλ» που δεν είναι άλλο από τη συνολικότερη παρουσία και δραστηριοποίησή σας σε μια αγορά! Έτσι, λοιπόν, η πινακίδα που βρίσκεται έξω από το κατάστημά σας, τα social media της επιχείρησης, το website, το μενού, το διαφημιστικό υλικό, τα πάντα θα πρέπει να διακρίνονται από συνοχή και ομοιομορφία. Είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια λογική αλληλουχία που αυτομάτως θα συνδέει νοητά τον χρήστη-πελάτη με την επιχείρησή σας, καθώς αυτή θα είναι αναγνωρίσιμη ακόμη και από την παραμικρή λεπτομέρεια. Κι αυτό, δίχως καν ο ενδιαφερόμενος να χρειάζεται να ανακαλέσει το brand name της επιχείρησης!

websiteΜη φοβηθείτε να «μοιράσετε» απλόχερα το αίσθημα του ενθουσιασμού!

Προκειμένου να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας, χρήσιμο θα ήταν να μοιράζεστε μαζί τους χρήσιμα νέα, κριτικές και reviews, καθώς επίσης και ενημερωτικό υλικό για κάποια εκδήλωση ή προϊόν που θα τους ενθουσιάσει! Ιδιαίτερα χρήσιμο και αναζωογονητικό είναι να ανανεώνετε συχνά και να εναλλάσσετε το περιεχόμενο, τους τίτλους, τις ιστορίες, τις συμβουλές που παραθέτετε κ.λπ. Η λογική «ανέβασα κάτι πριν από λίγο καιρό, τι άλλο να βάλω;» βρίσκεται εκτός πλάνου και συζήτησης. Για παράδειγμα, το λανσάρισμα καινούργιων μενού, η προσθήκη νέων προϊόντων (που ενδεχομένως να γεννούν ξεχωριστή έμπνευση), η διοργάνωση events κ.λπ. αποτελούν πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη δημιουργία περιεχομένου.

Το κατάλληλο περιεχόμενο οδηγεί στο αίσθημα του ενθουσιασμού, αλλά και επιθυμίας ταυτόχρονα, ωθώντας ουσιαστικά τους πελάτες να «ερωτευτούν» την επιχείρησή σας, το περιεχόμενό της, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει, αλλά και το σύνολο της παρουσίας σας στην αγορά. Επίσης, είναι «παγίδα» να πιστεύετε πως οι σημερινοί απαιτητικοί πελάτες επιδιώκουν να απολαύσουν αυτό που όλοι θέλουν, αλλά δεν μπορούν! Οπότε, αναλογιστείτε εάν υπάρχει η δυνατότητα να παρέχετε αποκλειστικές προσφορές ή προϊόντα, προκειμένου το σύνολο της πελατειακής σας βάσης να νιώθει ενθουσιασμό και να απευθύνετε σε εσάς για τη μοναδικότητα που προσφέρετε!

«Επενδύστε» στον ρομαντισμό!

Μπορεί ο κλάδος της μαζικής εστίασης να μην έχει –φαινομενικά– άμεση σχέση με τον ρομαντισμό, ωστόσο αν μη τι άλλο πρόκειται για μια συνθήκη που χαρακτηρίζει πολλές κουζίνες, αρκετά μενού και πολλούς σεφ. Όσο υλιστικό κι αν ακούγεται, τα δώρα μπορούν να συμβάλλουν στην εκδήλωση και στην εμπέδωση των συναισθημάτων αγάπης. Δώστε στους πελάτες σας αναλυτικές συνταγές φαγητών ή ποτών, θεματικές λίστες αναπαραγωγής σε Spotify και iTunes, φωτογραφικά άλμπουμ γεμάτα από εκδηλώσεις, θεματικές βραδιές, εκπτωτικά κουπόνια κ.ο.κ.  Στοιχεία, που δίχως άλλο θα ενισχύσουν περαιτέρω τη σχέση σας με τους πελάτες, «παίζοντας» το χαρτί του ρομαντισμού και μιας αίσθησης ιπποτισμού.

Παρέχοντας, λοιπόν, στον επισκέπτη του site σας κάτι που πραγματικά θέλει ή κάτι που χρειάζεται, τον κάνετε να νιώθει πιο άνετα και να αισθάνεται έναν μεγαλύτερο βαθμό ταύτισης με την επιχείρησή σας, κυρίως σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας! Μη διστάσετε να εκπλήξετε τους πελάτες-χρήστες των social media που διαθέτετε, αποστέλλοντάς τους λ.χ. αποκλειστικές προσκλήσεις για το λανσάρισμα νέου μενού ή την προσθήκη καινούργιων προϊόντων. Επιπροσθέτως, φροντίστε να «χτίσετε» και να καθιερώσετε έναν ξεκάθαρο δίαυλο επικοινωνίας, ενθαρρύνοντας την πελατεία σας να εκφράζεται και να σας αναφέρει τους προβληματισμούς, τις σκέψεις, τις προτάσεις και φυσικά την κριτική της για καθετί που αφορά την επιχείρησή σας. «Τοποθετήστε» ένα εικονοστοιχείο στον ιστότοπό σας και φροντίστε να κάνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματά την εμφάνισή σας στο Facebook, «υπενθυμίζοντάς» τους ποιοι είστε, καταφέρνοντας να τους επαναφέρετε στο εστιατόριό σας!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας