Η σημασία την εκπαίδευσης και ενημέρωσης του προσωπικού

Εάν αποφασίσετε να κρατήσετε εσωτερικά τη διαδικασία της καθαριότητας δωματίων και χώρων του ξενοδοχείου, επιλογή που διαθέτει ισχυρά πλεονεκτήματα, θα πρέπει να εστιάσετε στο να γίνεται με τον πλέον σωστό και αποτελεσματικό τρόπο. Αφιερώστε χρόνο για την εκπαίδευση του προσωπικού σχετικά με τον τρόπο εκτέλεσης των εργασιών καθαρισμού και τη σωστή χρήση του σχετικού εξειδικευμένου εξοπλισμού. Μπορείτε έτσι να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα, ενώ παράλληλα μειώνετε τον κίνδυνο τραυματισμού. Οι εταιρείες που προμηθεύουν αναλώσιμα και καθαριστικά επαγγελματικής χρήσης είναι, συνήθως, διατεθειμένες να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους στη σωστή και αποτελεσματική χρήση των προϊόντων. Με την εκπαίδευση του προσωπικού, μπορεί να έχετε μια σειρά από πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Καταρχάς, Οικονομία και Αποτελεσματικότητα. Οι ποσότητες των υλικών σε συνδυασμό με τα κατάλληλα εργαλεία μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση των καθαριστικών, χωρίς να θυσιάσετε την ποιότητα του καθαρισμού. Ταυτόχρονα, υπάρχει η ασφάλεια ότι έχει γίνει σωστά και αποτελεσματικά η καθαριότητα στους χώρους σας. Παράλληλα, ένα σωστά εκπαιδευμένο προσωπικό στη χρήση εργαλείων και αναλώσιμων μπορεί να εξασφαλίσει μειωμένες φθορές αλλά και αύξηση της ταχύτητας διεκπεραίωσης της εργασίας του. Ανέκαθεν η εκπαίδευση ήταν σημαντική. Σήμερα, που οι ελλείψεις προσωπικού θέτουν σε πρώτη προτεραιότητα -μεταξύ άλλων- την παραγωγικότητα των εργαζομένων, η εκπαίδευση αποκτά μεγαλύτερη σημασία. Βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας όχι μόνο γνωρίζει και έχει αντιληφθεί σε βάθος τις διαδικασίες αλλά και ότι τις εφαρμόζει.

Επιπλέον, δεσμευτείτε σε μια διαδικασία διαπίστευσης του τομέα της καθαριότητας, που θα σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε, να ανταποκριθείτε και να προστατευτείτε από τους βιολογικούς κινδύνους. Με αυτόν τον τρόπο, δείχνετε στο προσωπικό και στους επισκέπτες ότι η επιχείρησή σας έχει ένα στρατηγικό πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης για να αισθάνονται υγιείς και ασφαλείς. Όπως προαναφέραμε, η καθαριότητα και η -άμεσα συνυφασμένη με αυτή- ασφάλεια που αισθάνεται ο επισκέπτης / πελάτης / φιλοξενούμενος έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια τεράστια σημασία. Στην πράξη, ο φόβος των μολύνσεων έχει αυξηθεί μετά τις καταστάσεις υγειονομικής κρίσης που βιώσαμε όλοι -άλλοι σε μεγαλύτερο και άλλοι σε μικρότερο βαθμό- και η αίσθηση υγιεινής και ασφάλειας βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των κριτηρίων επιλογής ενός καταλύματος. Το υψηλό επίπεδο καθαριότητας, λοιπόν, βρέθηκε ανάμεσα στα στοιχεία που ένα ξενοδοχείο προέτασσε και πρόβαλλε με πολλούς τρόπους, ώστε να πείσει τους πελάτες αλλά και τους εν δυνάμει πελάτες του γι’ αυτό. Έτσι, είδαμε τις διαδικασίες καθαρισμού να αποτελούν αντικείμενο λεπτομερών περιγραφών και προβολής μέσα από τους ιστότοπους των ξενοδοχείων, μέσα από τα φυλλάδια αλλά και κάθε άλλο μέσο όπου θα μπορούσαν οι πληροφορίες αυτές να γνωστοποιηθούν. Όλες οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων έδωσαν έμφαση σε αυτό και σας συστήνουμε να ακολουθήσετε -αν δεν το έχετε κάνει ήδη- την ίδια στρατηγική.

Καθαριότητα στους χώρους φιλοξενίας

Τέλος, επιλέξτε να καθαρίστε και να απολυμάνετε τους κοινόχρηστους χώρους κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς η ορατή διαδικασία θα ενισχύσει στους πελάτες το αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό να αναφερθεί και να επικροτηθεί η σημαντική συμβολή και αξιοσημείωτη προσπάθεια του προσωπικού καθαριότητας, το οποίο έρχεται καθημερινά σε επαφή με μολυσμένες επιφάνειες και λαμβάνει ένα μεγάλο φόρτο εργασίας, τον οποίο και καλείται να φέρει σε πέρας. Είναι απαραίτητο, λοιπόν, να παρέχετε στο προσωπικό σας όλων των ειδών τα καθαριστικά αλλά και τα προστατευτικά, τα οποία θα διευκολύνουν σημαντικά το έργο τους και ταυτόχρονα θα αναβαθμίσουν την ποιότητά του.

Η «γενική» στα ξενοδοχεία

Τα περισσότερα ξενοδοχεία λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σαιζόν πραγματοποιούν εργασίες ανακαίνισης, συντήρησης των εγκαταστάσεων αλλά και εντατικής (γενικής) καθαριότητας. Επίσης, το σύνολο, σχεδόν, των ξενοδοχείων εκτελεί εργασίες σχολαστικής καθαριότητας στους χώρους και στα δωμάτια 2 με 4 φορές τον χρόνο, ανάλογα με την πληρότητα. Για να πραγματοποιηθούν τέτοιου είδους εργασίες, απαιτείται να τεθούν «εκτός λειτουργίας» τα συγκεκριμένα δωμάτια για ένα χρονικό διάστημα, καθώς η γενική καθαριότητα απαιτεί χρόνο και προσωπικό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας