Ο Δήμος Καλαμάτας ενέκρινε τον προγραμματισμό δράσεων, κατά το έτος 2017, για την τουριστική προβολή του.

Οι δράσεις αφορούν στα εξής:

-Δημιουργία, (θεματικών φυλλαδίων, αφισών, banner, flyer κ.α.) και ανατύπωση ή / και επικαιροποίηση έντυπου, προωθητικού, τουριστικού υλικού, (τουριστικούς οδηγούς, κάρτες, χάρτες κρουαζιέρας, κ.α.) Το υλικό αυτό αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την ανάδειξη της περιοχή και την πληροφόρηση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών της πόλης. Διανέμεται από τα γραφεία τουριστικής υποστήριξης του Δήμου (Αγίους Αποστόλους, Παραλίας, Αεροδρομίου, Γραφείο Υποδοχής Κρουαζιέρας), δίδεται ως αναμνηστικό δώρο σε συνέδρους, σε οργανωμένες ομάδες επισκεπτών (Φεστιβάλ, εκδηλώσεις, ημερίδες κ.α.), αποστέλλεται σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις κ.α.

-Δημιουργία νέου επικαιροποιημένου χάρτη, του Καλλικρατικού Δήμου Καλαμάτας, σε έντυπη αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή (διαδραστικός). Οι λειτουργίες του διαδραστικού χάρτη θα περιλαμβάνουν, σημεία ενδιαφέροντος με φωτογραφίες αυτών, (όλα τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα, μουσεία, μνημεία και περιοχές), έναν οδηγό αναφοράς με σύντομες επεξηγήσεις για όλες τις φωτογραφίες, αναζήτηση διευθύνσεων, διαδρομών και αποστάσεων, συγκοινωνιών, σημεία πρόσβασης σε ΑμΕΑ κ.α. Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού χάρτη, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος από το site του Δήμου, είναι πολλά. Οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες όλο το 24ωρο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο επισκέπτης τις ανακτά άμεσα, εύκολα και δίχως κόστος. Ακόμα το κόστος της κατασκευής του αλλά και της συνεχούς επικαιροποίησής του είναι μικρότερο από την έντυπη μορφή.

-Συμμετοχή του Δήμου σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις (εσωτερικού και εξωτερικού) συνεργαζόμενοι με την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ημερίδες θεματικές, σε συνέδρια κ.α. Διοργάνωση εκδηλώσεων- παρουσιάσεων της πόλης, σε πόλεις της Ελλάδας, αλλά και φιλοξενία αντίστοιχων εκδηλώσεων άλλων πόλεων στη Καλαμάτα. Οι δράσεις αυτές, προωθούν αποτελεσματικότερα την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής και προάγουν την εξωστρέφεια της πόλης και των κατοίκων, ανοίγουν διαύλους επικοινωνίας μεταξύ των φορέων (ανταλλαγές απόψεων, ιδεών, καινοτόμων δράσεων κ.λ.π.), δημιουργούν συνέργειες μεταξύ των επιχειρηματιών (Β2Β συναντήσεις, προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών) και ταυτόχρονα ενισχύουν την τοπική οικονομία (ξενοδοχεία, εστιατόρια, τοπικά ΜΜΕ, διάφοροι επαγγελματίες κ.α).

-Καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ (περιοδικά, ιστοσελίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση) με σκοπό την προβολή και ανάδειξη της περιοχής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας