Κερδίζει έδαφος η βιομετρική τεχνολογία

SMART ΠτήσειςΣύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλεξε η ΙΑΤΑ, το 70% των επιβατών προτίθεται να μοιραστεί περισσότερες προσωπικές πληροφορίες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και τα βιομετρικά χαρακτηριστικά, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος που απαιτείται για τις διαδικασίες ελέγχου στο αεροδρόμιο. Η πρόθεση αυτή εμφανίζεται αυξημένη ανάλογα με τις πτήσεις που πραγματοποιεί κάθε επιβάτης ετησίως. Πιο πρόθυμοι για τη χρήση της βιομετρικής τεχνολογίας εμφανίζονται οι επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους πάνω από 10 φορές τον χρόνο.

Επιπρόσθετα, το 46% των επιβατών θα προτιμούσε τη χρήση της βιομετρικής αναγνώρισης αντί του διαβατηρίου και το 30% θα έκανε χρήση βιομετρικού χαρακτηριστικού, όπως η αναγνώριση προσώπου, δακτυλικού αποτυπώματος ή της ίριδας του ματιού, για την επιβίβαση στο αεροσκάφος. Τα στοιχεία αυτά συνηγορούν υπέρ της υιοθέτησης ανάλογων τεχνολογιών στα αεροδρόμια, αν και σε πρώτη φάση θα μπορούν να έχουν μόνο προαιρετικό χαρακτήρα, καθώς για πολλούς ταξιδιώτες παραμένει το ζήτημα της προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Να σημειωθεί ότι κι η ίδια η ΙΑΤΑ προωθεί ένα δικό της εγχείρημα με το όνομα «One ID» που βασίζεται στη χρήση της βιομετρικής τεχνολογίας κι έχει στόχο τις εύκολες μεταβάσεις στα αεροδρόμια, χωρίς τη χρήση διαβατηρίων ή άλλων εγγράφων.

Υψηλή απαίτηση για τον εντοπισμό των αποσκευών

Το 53% των επιβατών δήλωσε πως θα ήθελε να έχει τη δυνατότητα εντοπισμού των αποσκευών και το 46% θα καλωσόριζε μια υπηρεσία μεταφοράς και παράδοσης των αποσκευών σε σημείο εκτός του αεροδρομίου. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια συνεργάζονται διαχρονικά για τη διαδικασία παραλαβής και παράδοσης των αποσκευών, με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση και τη μείωση απωλειών και σφαλμάτων. SMART Πτήσεις

SMART Πτήσεις

Ο χρόνος -πάντοτε- είναι χρήμα! 

Η έκθεση της ΙΑΤΑ έδειξε ότι το 80% των ταξιδιωτών επιθυμεί να έχει παραδώσει τις αποσκευές του στο αεροδρόμιο σε λιγότερο από τρία λεπτά. Ο χρόνος ανοχής για το 79% των επιβατών ανεβαίνει στα 10 λεπτά, όσον αφορά τις ουρές στους ελέγχους τελωνείων και διαβατηρίων. Μόλις το 2% δηλώνει ότι δεν θα ήταν ενοχλητικό, αν ο απαιτούμενος χρόνος στους ελέγχους υπερέβαινε το 20λεπτο. Τα 10 λεπτά μάξιμουμ είναι κι ο επιθυμητός χρόνος αναμονής για την παραλαβή των αποσκευών. Μάλιστα, σε αυτό τον τομέα, σχεδόν για κανέναν επιβάτη δεν είναι ανεκτή η αναμονή πάνω από 20 λεπτά. Επίσης, το 74% δήλωσε πως οι ταχύτερες διαδικασίες ήταν το κύριο προτέρημα που είχαν οι θύρες αυτόματου ελέγχου ταυτότητας. Σχεδόν παρόμοιο ποσοστό, που φτάνει το 72%, χαρακτήρισε τη διαδικασία αυτόματου ελέγχου απόλυτα θετική. SMART Πτήσεις

Wi-Fi εν πτήσει

Οι επιβάτες επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε δίκτυο Wi-Fi κατά τη διάρκεια της πτήσης. Περίπου το 53% των επιβατών που συμμετείχαν στην έρευνα της ΙΑΤΑ θεωρεί σημαντικό να έχει υπηρεσίες διαδικτύου. Το υψηλότερο σχετικό ποσοστό είναι στην Αφρική (71%) κι ακολουθούν Λατινική Αμερική (68%) και Μέση Ανατολή (67%), ενώ το χαμηλότερο ποσοστό είναι σε Βόρεια Αμερική (49%) και Ευρώπη (44%). Η τεχνολογία επιτρέπει πλέον τη συνδεσιμότητα σε δίκτυο Wi-Fi κατά τη διάρκεια της πτήσης κι η συγκεκριμένη παροχή προς τους επιβάτες δείχνει να έχει σημαντικό αντίκτυπο για την ταξιδιωτική εμπειρία. Η υιοθέτηση της τεχνολογίας αυτής από τις αεροπορικές εταιρείες συνεχίζει να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουν. SMART Πτήσεις

Τα σημεία που «πονάνε»

SMART ΠτήσειςΟι επιβάτες εντόπισαν για ακόμη μία φορά ως τα πλέον αρνητικά σημεία της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας τους ελέγχους σε διαβατήρια και τελωνεία. Οι διαδικασίες ασφαλείας, όπως ο έλεγχος των αποσκευών κι η αφαίρεση υποδημάτων για να σκαναριστούν, έχουν αρνητικό αντίκτυπο για το 60% των επιβατών κι ακολουθεί με 48% ο έλεγχος των λάπτοπ κι άλλων ηλεκτρονικών συσκευών και με 41% οι ποικίλες διαδικασίες ελέγχου σε διάφορα αεροδρόμια. Για να βελτιωθεί η διαδικασία επιβίβασης, οι τρεις κορυφαίες προτάσεις που κατέθεσαν οι ταξιδιώτες είναι

  • Πιο αποτελεσματικές διαδικασίες στη θύρα επιβίβασης, σύμφωνα με το 60%
  • Να μην χρειάζεται μεταφορά με λεωφορείο στο αεροπλάνο, σύμφωνα με το 51%
  • Περισσότερος χώρος για αποσκευές εντός της καμπίνας, κατά το 46%.  

Για μια καλύτερη συνολικά ταξιδιωτική εμπειρία, οι τρεις μεγαλύτερες επιθυμίες επιβατών είναι να μην χρειάζεται να περνούν ξανά τις διαδικασίες ελέγχου στο αεροδρόμιο αποβίβασης (60%), να ξεπεραστεί η διαδικασία παραλαβής αποσκευών (59%) και να μην χρειάζεται να περνούν ελέγχους διαβατηρίων στον προορισμό (55%). SMART Πτήσεις

Το συμπέρασμα που αντλείται από την έκθεση της ΙΑΤΑ είναι πως όλο και περισσότεροι επιβάτες επιζητούν μεγαλύτερη χρήση της τεχνολογίας, για να μειωθεί ο χρόνος που απαιτείται στις διαδικασίες ελέγχου των αεροδρομίων. Προκειμένου να γίνει αυτό, προθυμοποιείται να μοιραστεί περισσότερες προσωπικές πληροφορίες, όπως με τη χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών, ώστε να επιβιβάζεται και να αποβιβάζεται ταχύτερα. Παράλληλα, οι περισσότεροι επιβάτες αναζητούν μεγαλύτερη ταχύτητα και στον τομέα της παράδοσης και της παραλαβής των αποσκευών. SMART Πτήσεις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας