Tech AI, VR, AR, IoT κ.ο.κ. Αρκτικόλεξα που στο μάτι ενός αδαούς περί της τεχνολογίας μοιάζουν με γράμματα τα οποία –απλώς– περιμένουν να λάβουν περιεχόμενο. Ωστόσο, στην επιχειρηματική πραγματικότητα, είναι ικανά να προσδιορίσουν το παρόν και το μέλλον ενός οργανισμού, καθώς σηματοδοτούν την εξέλιξη, ανοίγοντας νέους και πρωτόγνωρους ορίζοντες για τον ίδιο και τους πελάτες του. Η δε τουριστική βιομηχανία αξιοποιεί τις τεχνολογικές καινοτομίες, ώστε να μεταβάλλει άρδην τον τρόπο με τον οποίο διαδρά με τους ταξιδιώτες–πελάτες της.

5+1 τεχνολογικά trends για την τουριστική βιομηχανία

Tech AI VR ARΕδώ και μερικά χρόνια η τεχνολογία δείχνει να «τρέχει» με φρενήρεις ρυθμούς σε ό,τι αφορά την πρόοδο και την ανάπτυξη των προϊόντων κι εφαρμογών της, που θέτουν στο επίκεντρό τους την ταχύτερη, ευκολότερη κι αποτελεσματικότερη καθημερινότητα επιχειρήσεων και πολιτών. Παράλληλα, «ανοίγει» νέες οδούς, αναφορικά με τη διερεύνηση δυνατοτήτων και λειτουργιών, ψηλαφώντας πτυχές του μέλλοντος. Μακρινού, φαινομενικά, μα τόσο κοντινού στην πραγματικότητα, ελέω των ποικίλων τεχνολογικών καινοτομιών.

Νομοτελειακά, λοιπόν, οι επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την αιχμή των εξελίξεων, καθώς υιοθετούν, με ολοένα κι αυξανόμενα ποσοστά τελευταίως, ποικίλα τεχνολογικά προϊόντα κι εφαρμογές. Το ζητούμενο: αφενός να βελτιώνουν την επιχειρηματική ευφυΐα κι ομαλή λειτουργικότητά τους αφετέρου να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τα «θέλω» των ίδιων των πελατών.

Η άμεση επαφή «περνά»  από την τεχνολογία!

Μάλιστα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης μελέτης που διενήργησε η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και analytics, GlobalData, για τις τεχνολογικές καινοτομίες στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, οι εταιρείες του κλάδου αξιοποιούν ποικίλες τεχνολογίες, προκειμένου να αποκτούν σύνδεση κι άμεση επαφή με τους πελάτες τους, σε κάθε σημείο και βήμα της συνολικότερης πορείας του ταξιδιού τους. Όπως επισημαίνει η Elena Mogo, Αναλύτρια του τομέα Digital Travel & Tourism της GlobalData: «Έχει αποδειχτεί πως η τουριστική βιομηχανία εξακολουθεί να βασίζει σημαντικό μέρος της καθημερινής της λειτουργίας στις ουσιαστικές ανθρώπινες επαφές!

Tech AI VR ARΠαρ’ όλα αυτά, προκειμένου αυτές να είναι κι επιτυχημένες, οι επιχειρήσεις του κλάδου οφείλουν να βρουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ των τεχνολογικών καινοτομιών και του ανθρώπινου παράγοντα. Αναμφίβολα, η δραστική βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη θα πρέπει να βρίσκεται πάντοτε στο πίσω μέρος του μυαλού των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, όταν πραγματοποιούν επενδύσεις στην τεχνολογία».

Πού πρέπει να στρέψετε το ενδιαφέρον σας!

Η GlobalData προκρίνει συνολικά 6 τεχνολογικές τάσεις, τις οποίες χρήσιμο θα ήταν η βιομηχανία των ταξιδιών και του τουρισμού να παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς κατά τη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς. Συγκεκριμένα:

1. Επαυξημένη κι Εικονική Πραγματικότητα (AR και VR, αντίστοιχα)

Εδώ και μερικά χρόνια, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τουριστικό και ταξιδιωτικό κλάδο έχουν δείξει μια ξεχωριστή προτίμηση κι ευρύτερη στήριξη στους τεχνολογικούς τομείς της Επαυξημένης (Augmented) κι Εικονικής (Virtual) Πραγματικότητας (Reality). Μάλιστα, όλα τα δεδομένα καταδεικνύουν πως η εν λόγω τάση θα εξακολουθήσει να κινείται με ανοδικούς ρυθμούς. Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες αξιοποιούνται είτε για σκοπούς content marketing ή για την ενίσχυση των εμπειριών που απολαμβάνουν οι ίδιοι οι πελάτες. Για παράδειγμα, πλήθος από αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιεί την τεχνολογία Εικονικής Πραγματικότητας, ώστε να επιδεικνύει εκ των προτέρων στους ταξιδιώτες τις καμπίνες των επιβατών με τις αντίστοιχες διαβαθμίσεις των θέσεων, προκειμένου να αυξάνει το τίμημα του εισιτηρίου ή να πραγματοποιεί πρόσθετη πώληση υπηρεσιών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας