Το «θαύμα» του OrlandoΕπιλογές ψυχαγωγίας για όλους!

Όμως, αλήθεια, τι το… μαγικό διαθέτει το Orlando ώστε να προσελκύει περίπου 70 εκατομμύρια τουρίστες σε ετήσια βάση; Έχει κάποιες έντονες ιστορικές καταβολές, μνημεία ή ιστορικά αξιοθέατα που το βοηθούν να… «εκτοξευθεί» στην κορυφή της λίστας με τους πλέον επισκέψιμους προορισμούς στις ΗΠΑ; Κάθε άλλο!

Το Orlando αποτελεί την «πρωτεύουσα των θεματικών πάρκων» σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς εκεί εδρεύουν 7 από τα κορυφαία θεματικά και θαλάσσια πάρκα που υπάρχουν διεθνώς. Κορωνίδα τους, το Walt Disney World Resort, το οποίο διαθέτει τέσσερα θεματικά πάρκα και δύο θαλάσσια. Θεωρείται, λοιπόν, ως ο κορυφαίος προορισμός οικογενειακών διακοπών σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος βρίσκονται δύο ακόμη θεματικά πάρκα του Universal Orlando Resort, τρία θαλάσσια πάρκα της οικογένειας των SeaWorld Parks and Entertainment, το LegoLand Florida Resort κ.ά.

Η τουριστική βιομηχανία συνεισφέρει στο Orlando περί τα 70 δισ. δολάρια ετησίως! Όσο για τα μεγέθη της απασχόλησης, κάτι παραπάνω από το 35% του εργατικού δυναμικού της πόλης (τουλάχιστον 1 στους 3) απασχολείται σε κάποια επιχείρηση που σχετίζεται άμεσα με τον τουρισμό.

Όπως υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο κ. Aguel: «Αν μη τι άλλο, το Orlando έχει την… ευλογία να διαθέτει ένα μοναδικό “μείγμα” εξαιρετικά εντυπωσιακών θεματικών και θαλάσσιων πάρκων, κορυφαίας ποιότητας και ποικιλίας θεάματα, παιχνίδια και διαδρομές ψυχαγωγίας που όμοιά τους δύσκολα συναντώνται κάπου αλλού, αναρίθμητες γαστρονομικές προτάσεις, μουσεία, νυχτερινή ζωή, περισσότερα από 470 ξενοδοχεία με 120.000 δωμάτια κ.ά. Πρεσβεύουμε δε, πως ο καθένας μπορεί να διασκεδάσει στο Orlando, καθώς δεν υπάρχει κάποια κατηγορία επισκεπτών που δεν θα βρει κάτι ενδιαφέρον! Επιδιώκουμε, κυριολεκτικά, να προσφέρουμε καινούργιες όσο και μοναδικού περιεχομένου εμπειρίες προς τους επισκέπτες μας, ώστε αυτοί με τη σειρά τους να δημιουργήσουν αξέχαστες αναμνήσεις που θα διαρκέσουν για μια ολόκληρη ζωή».

Ο ρόλος του Visit Orlando

Το «θαύμα» του OrlandoΤο ερώτημα που προκύπτει είναι εάν τα παραπάνω αρκούν προκειμένου η περιοχή του Orlando να… «πλημμυρίζει» από τουρίστες-επισκέπτες κάθε χρόνο. Κι αυτό, δίχως να υπάρχει μια οργανωμένη μορφή προώθησης και προβολής του τόπου, των παροχών, της επιχειρηματικότητας, των προσφορών και των ιδιαιτεροτήτων του. Αυτό το κενό κάλυψε το Visit Orlando, που είναι ουσιαστικά ένας εμπορικός οργανισμός ο οποίος και αποτελείται από κάτι παραπάνω από 1.200 μέλη-συνεργάτες.

Απώτερος σκοπός του είναι η προσφορά υπηρεσιών marketing και πωλήσεων που αφορούν την πόλη του Orlando. Χρηματοδοτείται, πρωτίστως, από την Κομητεία Orange της Florida, καθώς επίσης και από πόρους που συγκεντρώνονται από τα ίδια τα μέλη του μέσω των συνδρομών, καθώς επίσης και μέσω μιας σειράς από επιχειρηματικές δράσεις, λ.χ. διαφήμιση, πωλήσεις εισιτηρίων, παροχή υπηρεσιών meetings, συνεργατικά προγράμματα marketing κ.ο.κ.

Το «θαύμα» του Orlando«Το Visit Orlando θεωρείται ο επίσημος τουριστικός οργανισμός της πόλης, ενώ την ίδια στιγμή διαθέτει παρουσία σε περισσότερες από 14 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Θα πρέπει να σημειώσω πως ο τουρισμός αποτελεί κινητήρια οικονομική δύναμη για την Πολιτεία μας. Αρκεί να σας αναφέρω πως ο ετήσιος συνολικός βαθμός επίδρασής του ξεπερνά τα επίπεδα των 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων! Προκειμένου, βέβαια, αυτό να γίνει πράξη έχουμε έναν και μόνο σκοπό: Να κάνουμε αποτελεσματικό branding, προώθηση, προβολή και “επιθετική” πώληση του προορισμού “Orlando” σε παγκόσμιο επίπεδο!» σημειώνει ο George Aguel.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας