Δύο GOLD βραβεία απέσπασε η premium ξενοδοχειακή σειρά της εταιρίας “Παπουτσάνης στα φετινά Packaging Innovation Awards, τα οποία επιβραβεύουν την καινοτομία στον σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τις διαδικασίες σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων. Συγκεκριμένα, η “Παπουτσάνης” έλαβε την ανώτατη διάκριση στην κατηγορία «Packaging of Products Launched in a New International Market» για τον σχεδιασμό της συσκευασίας της σειράς ξενοδοχειακών προϊόντων SARBACANE που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρίες Red Design Consultants και Pressious Arvanitidis.

Η διπλή βράβευση αποτελεί αναγνώριση του σχεδιασμού, της  χρηστικότητας και προστασίας της συσκευασίας που δημιουργήθηκε ειδικά για τη σειρά περιποίησης SARBACANE. Πρόκειται για τη νέα, premium σειρά ξενοδοχειακών καλλυντικών, η οποία απευθύνεται σε πολυτελή ξενοδοχεία, εντός και εκτός Ελλάδας, ενώ διατίθεται και σε συσκευασία δώρου.

Η κα Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager για το SARBACANE σημείωσε σχετικά: «Στην Παπουτσάνης επενδύουμε διαχρονικά στην ποιοτική αριστεία και την καινοτομία. Από τη σύνθεση των προϊόντων μας και τις εξαιρετικές πρώτες ύλες, έως τη συσκευασία, δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη μοναδικών, νέων προϊόντων και σειρών περιποίησης που ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις των καταναλωτών και των συνεργατών μας, τόσο στην ελληνική, όσο και στη διεθνή αγορά. Κάθε βράβευση αποτελεί αναγνώριση αλλά και κίνητρο να θέσουμε τον πήχη ακόμα υψηλότερα».

Τα Packaging Innovation Awards 2019 διοργανώθηκαν από τα περιοδικά Marketing Week, Plant και Σέλφ Σέρβις της Boussias Communications, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών & Συσκευασίας (ΣΥΒΙΠΥΣ).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας