Ψηφιακή πραγματικότητα

 

Εξοικονόμηση χρόνου, διαδικασιών και επενδύσεων

Με την in-house ανάθεση θα αποφύγετε τις δαιδαλώδεις διαδικασίες που εφαρμόζουν οι εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Ο λόγος είναι απλός. Τα εν λόγω γραφεία όταν λάβουν και αξιολογήσουν το αίτημά σας, αναζητούν τους κατάλληλους συνεργάτες στους οποίους αναθέτουν την υπόθεσή σας με αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμος χρόνος, να επιβαρύνεστε οικονομικά και να μην απεμπλέκεστε από την όλη διαδικασία, καθώς εσείς ουσιαστικά θα πρέπει να τους εξηγήσετε τα «θέλω» σας.

Επίσης, εάν τεθεί θέμα σχετικά με το ποια επιλογή θα υιοθετηθεί (πέρα από τα καθιερωμένα, εικόνες και βίντεο), αυτή μιας εταιρείας δημοσίων σχέσεων ή της δικής σας ματιάς, η απάντηση είναι απλή. Κανένας άλλος πέραν του επαγγελματία τον οποίο αφορά το project, δεν μπορεί να δείξει την απαιτούμενη αγάπη, προσέγγιση και ενδιαφέρον. Αυτό φυσικά σε συνδυασμό με τα στοιχεία της αμεσότητας και της ταχύτητας που είναι συνυφασμένα και απορρέουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ευρύτερη web παρουσία, μπορούν να σας αποφέρουν πολλαπλά κέρδη σε επίπεδο πελατείας.

Παράλληλα, εξασφαλίζετε τη δυνατότητα να επεκτείνετε τις λήψεις φωτογραφιών και βίντεο, να κάνετε περισσότερα και πιο δημιουργικά πράγματα, να πειραματιστείτε και να δοκιμάσετε ακόμη και πιο απρόβλεπτα concepts. Η αλήθεια είναι πως δύσκολα μπορεί να βρει κάποιος μειονεκτήματα στη λειτουργία μιας in-house δημιουργικής ομάδας. Οι ιδέες γεννώνται (και συζητούνται) επιτόπου και σε πραγματικό χρόνο, ενώ ακόμη και η όλη η διαδικασία από τη σύλληψη μέχρι την υλοποίησή της δεν απέχει παρά ελάχιστες ώρες.

Ζητούμενο η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας

Ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες εστιάτορες στο εξωτερικό και δη στις ΗΠΑ έχουν αντιληφθεί πως η ομάδα που θα ασχοληθεί με τη διαδικασία της προβολής της επιχείρησης θα πρέπει να διακρίνεται από καινοτομία, πρωτοτυπία, «φρεσκάδα», πλήρη κατανόηση της χρήσης της τεχνολογίας, της κατάτμησης του κοινού και φυσικά του ανάλογου περιεχομένου.
Στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφέρουμε πόσο σημαντικό είναι η ομάδα που θα αναλάβει το project να έχει διορατικότητα και να είναι σε θέση να αναγνωρίζει τα όσα έρχονται στον κλάδο του marketing και των social media. Πρέπει να είναι ικανοί και σε θέση να φέρουν εις πέρας τις εργασίες που τους ανατίθενται, αλλά να δείχνουν ενδιαφέρον σχετικά με το πώς θα διαμορφώνεται ο συνολικότερος ρόλος τους κατά τη διάρκεια των αμέσως επόμενων ετών. «Όποιος δεν είναι διατεθειμένος να αλλάξει τον εαυτό του, τις συνήθειες και τις πρακτικές που εφαρμόζει, κινδυνεύει άμεσα να ξεπεραστεί από τις ίδιες τις εξελίξεις». Εξάλλου ας μην ξεχνάμε πως όλα γίνονται με έναν βασικό σκοπό, που δεν είναι άλλος από την προσωποποιημένη εμπειρία που βιώνει και γεύεται ο ίδιος ο πελάτης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας