Μονόδρομος η καινοτομία

Κυριάκος ΜητσοτάκηςΗ έννοια της καινοτομίας στις μέρες μας ενυπάρχει σε κάθε πτυχή της καθημερινής πρακτικής μας. Από την προσωπική ζωή στις υπηρεσίες και από τα προϊόντα στις επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη: «Η καινοτομία στον τουρισμό λαμβάνει ποικίλες διαστάσεις, καθώς μπορεί να αφορά τον τρόπο με τον οποίο προβάλλεται το τουριστικό προϊόν, τις αναγκαίες συμπράξεις μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, σχετικά με το πώς εκπέμπονται τα επιθυμητά μηνύματα περί της συνολικότερης προσφοράς του εγχώριου τουριστικού πλαισίου, το πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου υιοθετούν κι αξιοποιούν τα ψηφιακά εργαλεία marketing, το πώς διαθέτουμε τα εισιτήρια πρόσβασης σε αρχαιολογικούς χώρους στις μεγάλες αντίστοιχες πλατφόρμες κ.λπ., που σήμερα δεν υφίστανται. Κυριάκος Μητσοτάκης

Σε αυτό το πλαίσιο, τοποθετώ και την επέκταση της τουριστικής σαιζόν, η οποία μπορεί να γίνει πραγματικότητα, τουλάχιστον σε αρχικό στάδιο, μέσω της ανάδειξης και της αξιοποίησης του πολιτιστικού πλούτου που διαθέτουμε ως χώρα. Διαθέτουμε αναρίθμητες αρχαιότητες, μουσεία, αρχαιολογικές εγκαταστάσεις, θέατρα, κάστρα κ.ο.κ., τα οποία δεν θέτουν ως προϋπόθεση την ύπαρξη καλοκαιρίας και υψηλών θερμοκρασιών για τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να τα επισκεφτούν. Κάθε άλλο! Μάλλον θα ήταν πιο ευχάριστο και σίγουρα θα είχε μεγαλύτερο χρόνο προς αξιοποίηση, εάν κάτι τέτοιο λάμβανε χώρα είτε νωρίς την άνοιξη ή το φθινόπωρο».

Θεωρώ αδιανόητο το γεγονός η Ελλάδα να πληροί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και να μην διαθέτει το καλύτερο ιδιωτικό πανεπιστήμιο τουριστικών σπουδών στον κόσμο!

Αναγκαίες οι επενδύσεις με πλαίσιο

Καθώς η… μαγική λέξη που κυριαρχεί εδώ και πολλά χρόνια τόσο στην αγορά όσο και στην πολιτική σκηνή είναι «επενδύσεις», και δη σε ό,τι αφορά τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο, ώστε η χώρα να αλλάξει σελίδα, ο τομέας του τουρισμού δεν θα μπορούσε να μένει αμέτοχος, αλλά μάλλον να συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερα βλέμματα από επίδοξους ενδιαφερόμενους. Γι’ αυτό κι ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης θεωρεί εκ των ων ουκ άνευ την εξεύρεση τρόπων συνεργασίας με τον κλάδο, προκειμένου να ενθαρρυνθεί η πραγματοποίηση τέτοιων επενδύσεων. «Είναι ξεκάθαρο πως η… προίκα μας είναι το περιβάλλον μας!

Το περιβάλλον το φυσικό, το περιβάλλον το πολιτιστικό, το περιβάλλον το ανθρώπινο. Υπό αυτό το πρίσμα, ο τουρισμός μας, τελικά, πρέπει να πουλά μια εμπειρία! Αυτό είναι η επίσκεψη στην Ελλάδα. Μία εμπειρία, κατά προτίμηση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η εμπειρία αυτή δεν θα υφίσταται, εάν υποβαθμίσουμε το φυσικό και το πολιτιστικό μας περιβάλλον. Άρα, στα ζητήματα που αφορούν τη βιωσιμότητα, πρέπει να είμαστε απολύτως ξεκάθαροι ότι δεν κάνουμε εκπτώσεις. Αυτό σημαίνει ότι και σε περιοχές όπου έχουμε ήδη ενδείξεις υπερκορεσμού, που δέχονται πολύ μεγάλη πίεση, ειδικά λίγους μήνες το χρόνο, θα πρέπει να σκεφτούμε, σε στενή συνεργασία με τον κλάδο του τουρισμού, τι θέλουμε ακριβώς να κάνουμε».

Δημιουργία κορυφαίου ιδιωτικού πανεπιστημίου τουριστικών σπουδών!

Η σημασία που δίνει ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στην εκπαίδευση, την ανάπτυξη του ταλέντου και την παροχή υψηλότερου επιπέδου υπηρεσιών είναι κάτι παραπάνω από πρόδηλη και, ουσιαστικά, κατέχει ρόλο-κλειδί στην περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας και του μεγέθους της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας. Όπως, μάλιστα, υπογραμμίζει: «Θεωρώ αδιανόητο το γεγονός η Ελλάδα να πληροί τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και να μην διαθέτει το καλύτερο ιδιωτικό πανεπιστήμιο τουριστικών σπουδών στον κόσμο! Αποτελεί κοινό τόπο πως οι ενδιαφερόμενοι αναζητούν δεξιότητες και πραγματική γνώση.

Μάλιστα, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, για να τις αποκτήσουν. Η δημιουργία ιδιωτικού πανεπιστημίου θα αποτελέσει, λοιπόν, μια πρώτης τάξεως κίνηση, προκειμένου να ανεβάσουμε ακόμη περισσότερο τα στάνταρντς μας στον τομέα της εξυπηρέτησης, δια μέσω της εκπαίδευσης των στελεχών του τουρισμού. Ταυτόχρονα, θα υποδεχόμαστε ξένους φοιτητές που θέλουν να ακολουθήσουν τουριστικές σπουδές στην Ελλάδα και, ενδεχομένως, να επιχειρήσουν να εφαρμόσουν τα όσα διδάχτηκαν σε επιχειρήσεις εντός των συνόρων».

Όσο για το εάν έχει ήδη επιλέξει το πρόσωπο που θα αναλάβει καθήκοντα υπουργού Τουρισμού κι εάν αυτό μπορεί να προέρχεται κι από τις τάξεις των εξωκοινοβουλευτικών στελεχών, ο κ. Μητσοτάκης μπορεί να μην αποκάλυψε το όνομα του εκλεκτού, ωστόσο έδωσε μια ενδιαφέρουσα απάντηση σε ό,τι αφορά το σκεπτικό του: «Έχω δεσμευτεί σε ανύποπτη, μάλιστα, στιγμή πως θα αξιοποιήσουμε στελεχιακό δυναμικό το οποίο και βρίσκεται έξω από τον “σκληρό” πυρήνα των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας. Πρωτίστως, προκειμένου να σηματοδοτήσουμε στην πράξη αυτό το οποίο εννοούμε για πολιτική ενότητα, διεύρυνση κι αξιοκρατία. Υπό αυτό το πρίσμα, δεν μπορούμε να αναφερόμαστε σε πραγματική αξιοκρατία και να δεχόμαστε ότι οι μόνοι που αξίζουν είναι αυτοί οι οποίοι προέρχονται μέσα από τις τάξεις του δικού μας κόμματος».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας