Unique-VillasΆρα, μπορούμε να ισχυριστούμε πως είστε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που προβάλλει «σωστά» τα ακίνητα; Αλήθεια, αρκεί αυτό από μόνο του;

Αποτελεί ακράδαντο «πιστεύω» μας πως η σωστή προβολή είναι η βάση της επιτυχίας. Ακολουθεί ο υποψήφιος επισκέπτης, ο οποίος σε εμάς δεν αναζητεί ένα κατάλυμα απλώς και μόνο προκειμένου να πραγματοποιήσει μία διανυκτέρευση, αλλά έναν χώρο που θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο, ώστε να διαμορφώσει το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου να βιώσει μία ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία. Τόσο ο ίδιος όσο και οι οικείοι ή η παρέα του. Για να αντιληφθείτε το value proposition που καλούμαστε –από μέρους των ίδιων των δυνητικών πελατών– να διασφαλίσουμε: Τα αιτήματα που δεχόμαστε δεν εξαντλούνται στο… στεγνό «θέλουμε ένα κατάλυμα για 10 άτομα», αλλά μέσω αυτών αξιοποιούν την ευκαιρία και μας συστήνονται κυριολεκτικά. Για παράδειγμα, περιγράφουν ποιοι είναι, για ποιον λόγο αναζητούν το κατάλυμα, όπως λ.χ. για να γιορτάσουν μία επέτειο, να ξεκουραστούν, να εξερευνήσουν την περιοχή κ.ά.

Με την πρώτη επαφή, θεμελιώνουμε μία εκτενή διαδικασία επικοινωνίας μέσω της οποίας πληροφορούμαστε σε πλήρη έκταση τις επιθυμίες τους, προκειμένου να τους προτείνουμε το κατάλυμα που θα τις ικανοποιήσει στον μέγιστο βαθμό! Σε ορισμένες περιπτώσεις, λαμβάνουμε αιτήματα δίχως καν να αναφέρεται ο προορισμός, καθώς μας αναφέρουν απλώς το όνειρό τους για διακοπές. Όνειρο, το οποίο συν-διαμορφώνουμε προκειμένου να το κάνουμε πραγματικότητα. Με τα όσα προανέφερα γίνεται αντιληπτό πως η συγκεκριμένη διαδικασία απέχει αρκετά εν συγκρίσει με την… τυποποιημένη διαδικασία που επεξηγείται με την προσέγγιση «εντοπίζω ένα ακίνητο για να διανυκτερεύσω και το κλείνω». Εμείς δεν παρέχουμε υπηρεσίες διανυκτέρευσης, αλλά ολοκληρωμένες εμπειρίες. Δεν καλύπτουμε ανάγκες για στέγη, αλλά ικανοποιούμε επιθυμίες και όνειρα για μοναδικές διακοπές.

Unique-VillasΤα ακίνητα που διαθέτετε απευθύνονται αποκλειστικά σε ενδιαφερόμενους υψηλού εισοδήματος και αντίστοιχης οικονομικής επιφάνειας;

Εδώ ίσως και να υπάρχει μία παρανόηση. Σαφώς και υπάρχουν ακίνητα που ξεπερνούν τις αρκετές χιλιάδες ευρώ την ημέρα. Στη συλλογή μας, όμως, μπορεί κάποιος να βρει πανέμορφα ακίνητα με εξαιρετικό value for money. Βίλες που μπορεί να είναι πιο οικονομικές και συμφέρουσες για μία παρέα ή μία μεγάλη οικογένεια σε σύγκριση με ένα ξενοδοχείο. Την ίδια στιγμή με τη βίλα, οι ενδιαφερόμενοι διασφαλίζουν ιδιωτικότητα, πολυτέλεια, οικογενειακή ατμόσφαιρα και, φυσικά, πληθώρα παροχών. Αντιλαμβάνομαι πως αρκετοί μπορεί να εμφανίζονται διστακτικοί απέναντι στο συγκεκριμένο προϊόν, διότι πολύ απλά δεν το έχουν δοκιμάσει. Όμως, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι στους πλέον σημαντικούς προορισμούς παγκοσμίως οι βίλες και τα πολυτελή τουριστικά ακίνητα αυξάνουν. Υπάρχει τεράστια ζήτηση από ανθρώπους που, έχοντας αξιολογήσει αυτά που πληρώνουν με αυτά που λαμβάνουν, είναι πιστοί στο συγκεκριμένο τουριστικό προϊόν.

Πώς διαμορφώνεται η παγκόσμια αγορά πολυτελών τουριστικών ακινήτων σήμερα; Πόσο εύκολο είναι για μία ελληνική εταιρεία να πρωταγωνιστήσει σε αυτήν;

Όπως προανέφερα, η συγκεκριμένη αγορά βιώνει έντονη ανάπτυξη διεθνώς. Υπάρχουν καθιερωμένοι τουριστικοί προορισμοί, όπως λ.χ. η Καραϊβική, το Μπαλί, η Ίμπιζα, οι Σεϊχέλλες, οι Μαλδίβες, και φυσικά η Κρήτη, το Ιόνιο και το Αιγαίο, με εξαιρετικές προτάσεις σε πολυτελείς βίλες. Ταυτόχρονα, υπάρχουν και προορισμοί που δεν είναι ευρέως γνωστοί στην Ελλάδα, όπως λ.χ. η Αφρική, η οποία διαθέτει εξαιρετικές επιλογές σε «ειδικά» όσο και πολυτελή ακίνητα. Πολυτελή σαλέ στην Κεντρική Ευρώπη, βίλες από την Τοσκάνη, την ηπειρωτική Ιταλία και την ακτογραμμή του Ντουμπρόβνικ στην Κροατία, μέχρι την Ταϊλάνδη, δίπλα στη θάλασσα είτε στην ηπειρωτική χώρα. Αυτό που κρίνεται αναγκαίο για εμάς είναι να διαθέτουμε την απαιτούμενη ποικιλία επιλογών που θα είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες των ενδιαφερομένων, καλύπτοντας τα υψηλά ποιοτικά στάνταρντ που εκφράζουν την Unique.

Unique-Villas

Από εκεί και πέρα, έχουμε την τεχνογνωσία να προβάλουμε το ακίνητο και το service να εξυπηρετήσουμε τον πελάτη, από την αρχική επικοινωνία, μέχρι την παραμονή του στο ακίνητο, αλλά και μετά από αυτήν. Το γεγονός ότι οι πελάτες μάς εμπιστεύονται ξανά αποτελεί το καλύτερο εχέγγυο για εμάς, ένα πραγματικό «παράσημο»! Έτσι, λοιπόν, έχοντας μείνει ικανοποιημένοι από μία κράτηση στην Κρήτη, μας εμπιστεύονται για τις χειμερινές διακοπές τους στις Γαλλικές Άλπεις και την επόμενη εμπειρία τους σε μία μοναδική βίλα στο Μπαλί της Ινδονησίας. Έχοντας γνωρίσει την ποιότητα των ακινήτων και την εξυπηρέτησή μας, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία μας, δεν έχουν λόγο να αναζητήσουν άλλον πάροχο. Άλλωστε, εκτός των άλλων, έχουμε πάντα ανταγωνιστικές τιμές, καθώς γι’ αυτά που παρέχουμε δεν χρεώνουμε κάτι επιπλέον από ό,τι ο ανταγωνισμός.

Ο ελληνικός τουρισμός, και κατ’ επέκταση η εγχώρια οικονομία, με ποιους τρόπους επωφελείται από τη δραστηριοποίησή σας;

Αποτελεί κοινό τόπο πως ως χώρα θέλουμε και χρειαζόμαστε τουρίστες μέσου και ανώτερου εισοδήματος. Καθώς, μάλιστα, αυτοί ακριβώς αποτελούν και το δικό μας target group, θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως συμβάλλουμε θετικά προς τη στρατηγική κατεύθυνση στην οποία οφείλει να κινείται η χώρα μας. Την ίδια στιγμή, σε συνεργασία με τους ιδιοκτήτες των ακινήτων, συμβάλλουμε στην καλύτερη προβολή τους. Προβάλλοντας καλύτερα τα ελληνικά πολυτελή τουριστικά ακίνητα, τα καθιστούμε περισσότερο ελκυστικά έναντι αντίστοιχων ακινήτων σε ανταγωνιστικές περιοχές.

Unique-VillasΗ Unique Productions, ο τομέας της Unique που φροντίζει για την καλύτερη προβολή των ακινήτων, διακρίνεται από υψηλή τεχνογνωσία και κορυφαία τεχνολογία στο εν λόγω ζήτημα, με φωτογραφήσεις, βιντεοσκοπήσεις, ακόμα και virtual reality προβολές των ακινήτων. Δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο από το τέλειο, και από αυτό κερδίζουν όλοι: εμείς, οι ιδιοκτήτες και ο ελληνικός τουρισμός! Και όλα αυτά από μία τοπική εταιρεία που οι προμήθειες που λαμβάνει τόσο από τα ελληνικά ακίνητα όσο και από τα ακίνητα του εξωτερικού παραμένουν και φορολογούνται στη χώρα μας. Η ψηφιακή οικονομία επιτρέπει κάποιος να δραστηριοποιείται οπουδήποτε από οπουδήποτε. Εμείς, ενώ δραστηριοποιούμαστε παγκοσμίως, επιλέξαμε η έδρα μας να είναι στην Ελλάδα, απασχολώντας γηγενείς επιστήμονες και ειδικούς τουρισμού υψηλής εξειδίκευσης, δημιουργώντας ένα προϊόν που όχι μόνο δεν υπολείπεται του διεθνούς ανταγωνισμού, αλλά τον συναγωνίζεται με αξιώσεις και σημαντικές επιτυχίες!

Τι περιλαμβάνουν οι σχεδιασμοί σας για το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα;

Η Unique αποτελεί μία απολύτως υγιή, από οικονομικής σκοπιάς, εταιρεία, κερδοφόρα, με μηδενικό δανεισμό και σημαντική ανάπτυξη σε ετήσια βάση. Παρ’ όλα αυτά, τα συγκεκριμένα μεγέθη δεν μας έχουν κάνει να εφησυχάζουμε, αλλά αντιθέτως αναζητούμε κάτι νέο, κάτι καλύτερο, κάτι που θα μας επιτρέψει να υλοποιήσουμε το όραμά μας για μία παγκόσμια ταξιδιωτική κοινότητα που θα είναι #feelingconnected. Υπό αυτό το πρίσμα, διαρκώς εξελίσσουμε τα συστήματά μας, επενδύουμε στην οργάνωσή μας, στους ανθρώπους μας και με αυτά ως βάση σχεδιάζουμε προσεκτικά τα επόμενα βήματά μας, όπως είναι ο εμπλουτισμός των υπηρεσιών μας, ώστε να καλύπτουν περισσότερες ανάγκες των ταξιδιωτών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας